Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 12.10.2018 mi řidič SMS zprávou dál vědět že mi bude doručeno objednané zboží mezi jedenáctou a dvanáctou hodinou, což se také stalo. Řidič prijel, zazvonil sedl do auta a odjel. Bydlím ve druhém poschodí. Kdybych zmíněného řidiče chtěl ztihnout musel bych vyskočit z okna. Což by nebylo moc rozumné. Snažil jsem se hned řidiče kontaktovat bohužel mi radši nebral telefon. Když bude jiná alternativa tak PPLko již nepoužiji.
Doručovatel by měl setrvat na místě doručení alespoň dvě minuty a nebo zákazníkovy dát vědět telefonicky, že se blíží k místu předání zásilky stejně jako to dělá Česká pošta se kterou nejsou v tomto směru žádné potíže.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.