Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, už jsem to tu řešila pod číslem 24154 a dneska mi přišla opět upomínka od www.intrum.cz email info@intrum.cz od Michalčíka Aleše..Žádala jsem přes vaše stránky o zrušení účtu a požadovanou platbu jsem zaplatila . Dnes mám upomínku na 90,16 EUR.. Nechápu to ..Vysvětlí mi to někdo prosím
Už jsem vám psala v červnu a bylo to v červenci uzavřeno
AŤ už mi dají prosím pokoj. Řádně jsem minulou upomínku zaplatila,sice nerada ale chtěla jsem tuto společnost mít z krku a žádala o zrušení účtu a aby mě dali pokoj ..Nevím co zase mě otravují..
|
Tweet |
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy zaslala společnosti prokazatelnou formou (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), byla smlouva ukončena.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),
děkujeme Vám.
Petinka77@email.cz
ID: 169255691
Dobrý den.
Vaši náhradní platbu za členství jsme po zpětném zůčtování/ stornovaní platby dne 05/06/2018, žel, nepřijali.
Za účelem vyřešení situace prosíme Vás o zaslání potvrzení o realizaci úhrady přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám.
dobrý den ,posílám vám na email potvrzení o platbě z 2.7.2018..S pozdravem Prudilová
ID: 169255691
Dobrý den.
Potvrzujeme, že dokument byl přijat.
V zájmu řešení vzniklé situace Vás bude v nejbližší době kontaktovat Zákaznický servis be2.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Čekám na vyjádření be2.. zatím se mi nikdo neozval
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den i když mi slíbila společnost odpověď do 5 dní.. napsala jsem email ještě vám.michal.hlavacek@be2.com,
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.