Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27007Neoprávněná upomínka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2018, před 6 lety

Petra Prudilova

Znění stížnosti

Dobrý den, už jsem to tu řešila pod číslem 24154 a dneska mi přišla opět upomínka od www.intrum.cz email info@intrum.cz od Michalčíka Aleše..Žádala jsem přes vaše stránky o zrušení účtu a požadovanou platbu jsem zaplatila . Dnes mám upomínku na 90,16 EUR.. Nechápu to ..Vysvětlí mi to někdo prosím


Produkt

Už jsem vám psala v červnu a bylo to v červenci uzavřeno


Požadované řešení

AŤ už mi dají prosím pokoj. Řádně jsem minulou upomínku zaplatila,sice nerada ale chtěla jsem tuto společnost mít z krku a žádala o zrušení účtu a aby mě dali pokoj ..Nevím co zase mě otravují..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 12:56, před 6 lety

Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy zaslala společnosti prokazatelnou formou (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), byla smlouva ukončena.

Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2018 13:49, před 6 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.10.2018 10:46, před 6 lety


Petra Prudilova

Petinka77@email.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2018 10:30, před 6 lety

ID: 169255691


Dobrý den.

Vaši náhradní platbu za členství jsme po zpětném zůčtování/ stornovaní platby dne 05/06/2018, žel, nepřijali.

Za účelem vyřešení situace prosíme Vás o zaslání potvrzení o realizaci úhrady přímo naše Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@be2.cz

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.10.2018 19:00, před 6 lety


Petra Prudilova

dobrý den ,posílám vám na email potvrzení o platbě z 2.7.2018..S pozdravem Prudilová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2018 10:58, před 6 lety

ID: 169255691


Dobrý den.

Potvrzujeme, že dokument byl přijat.

V zájmu řešení vzniklé situace Vás bude v nejbližší době kontaktovat Zákaznický servis be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 08:54, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2018 08:57, před 6 lety


Petra Prudilova

Čekám na vyjádření be2.. zatím se mi nikdo neozval

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2018 16:58, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2018 17:47, před 6 lety


Petra Prudilova

Dobrý den i když mi slíbila společnost odpověď do 5 dní.. napsala jsem email ještě vám.michal.hlavacek@be2.com,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 11:03, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.