Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#27008Reklamace s totálně šíleným chováním prodavaček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2018, před 6 lety

Martin Poláček

Znění stížnosti

Hezký den,
v prosinci roku 2017 jsem si zakoupil boty značky Adidas v hodnotě 1599,-

Nyní 12.10. 2018 jsem byl na pobočce v Liberci (Forum) boty reklamovat s tím, že látka na patách se trhá a boty celkově nedrží s podrážkou...

Dokud jsem neřekl, že jdu boty reklamovat, vše bylo v pořádku a pak to začalo.

Nejdříve mě prodavačky řekli, že si za to můžu sám, tak jsem odpověděl s tím, že přeci není možné, aby boty za 3/4 roku byly v takovém stavu.

Odpověděli, že to vzít můžou, ale že stejně ta oprava je šílená (Jak tohle můžou říct?) a je lepší, kdybych si koupil záplaty sám...

Když jsem to odmítl, že takto to rozhodně řešit nehodlám, tak to začalo. Bylo mi řečeno, že na základě toho, že jsem boty přinesl se zavázanými tkaničkami boty určitě nerozvazuji a tudíž reklamaci rovnou zamítají.

Proti tomu jsem se ohradil, že na základě toho, nikdy nemůže říct, zda je zavazuji či nikoliv.

To jim bylo v celku ukradené a když jsem tedy argumentoval, že si budu stěžovat, že takto se přece ke mně chovat nemůžou (během rozhovoru mi Pani arogantně říkala, že se nemám na ní usmívat (když řekla, že si nezavazuji boty) a celkově byl přístup takový, co si vůbec dovoluji je obtěžovat...) no a na to mi odpověděli, že si můžu stěžovat kde chci, že jim je to úplně jedno.

Vzal jsem si tedy boty s účtenkou a při odchodu jsem slyšel jen smích a hlášku: "Co si ten blb myslí?"


Požadované řešení

Výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 12:40, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.