Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vzhledem k mnoha negativním recenzím a mnoha a mnoha stížnostem na Vaši firmu žádám o okamžité zrušení VIP členství - Premiového účtu na internetovém portále be2 - seznamka, které jsem dnes objednala a zaplatila, avšak již v žádném případě nemám zájem o jeho trvání, potažmo jakékoliv prodlužování členství! Dle Vašeho návodu ve Všeobecných podmínkách jsem zaslala výpovědní mail s naskenovanou žádostí o odstoupení ze smlouvy s vlastnoručním podpisem a tímto očekávám okamžité zrušení mého premiového účtu a vrácení peněz na můj bankovní účet.
Premiový účet na portálu be2, okamžité zrušení účtu, odstoupení od smlouvy v řádném termínu
Žádám o okamžité odstoupení od smlouvy sjednané dnes 12.10. a vypovězené taktéž dnes 12.10.2018, zrušení mého Premiového účtu a všech mých osobních dat na vašem portále, jakožto zrušení jakéhokoliv automatického prodlužování.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 179686697
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 156 Kč ke dni 15.10.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".
Hodnocení:
Komentář: Nakonec vyřízeno zcela bez problémů a ve velmi rychlém čase, společnost se zachovala velmi korektně, členství ihned ukončila, vložené peníze vrátila. Děkuji.