Počet nahlášených stížností: | 556 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
už je mi jasné,že jsem se také napálil.Zaplatil jsem na seznamce www.vasniverande.cz 996,- za VIP členství na 3 měsíce.
Portál ovšem nedodržel výhody spojené ze zaplacením VIP,tak jsem si to zjistil .Nechci se dostat do situace aby mě po uplynuti členství opět strhli peníze. Takže dokud je ještě čas to nějak vyřešit.
Dotaz zní.. jelikož jsem zaplatil 8.10. a mám 14-ti denní lhůtu na ukončení smlouvy tak stačí poslat formulář o odstoupení na jejich email a mělo by to podle smluvních podmínek být v pořádku? Pokud by po mě potom chtěli další platby tak jsem krytý?
Děkuji
Zrušení VIP členství ve lhůtě 14-ti dnů
Právo na odstoupení ve lhůtě.
Neplatit dále po uplynutí členství
Vrácení pěněz za nedodržení podmínek
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.