Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27015Vyřizování reklamace modemu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2018, před 6 lety

Věra Vávrová

Znění stížnosti

V dubnu 2018 mně pobočka O2 na Floře vyměnila modem, který mi za 1 Kč zapůjčuje. Jednu malou poruchu v červnu se podařilo vyřešit. 5.10. večer se objevilo na modemu červené světélko. Telefonicky jsem se to snažila řešit, po mnoha hodinách neúspěšného volání jsem se dověděla, že porucha je v modemu, který je nutno reklamovat. Pobočka na Floře však nefunguje, mládenec u stánku O2 vedle zavřené pobočky mi sdělil, že nejbližší pobočka je na I.P.Pavlova. Na můj výslovný dotaz, je-li tato pobočka v sobotu otevřena, mne ujistil, že ano. Avšak nebyla. Jela jsem tedy do pobočky v Paladiu (je mi 90 a půl roku a cestování po Praze pro mne není snadné). V pobočce v Paladiu mi modem odebrali s tím, že ho pošlou k opravě. Bránila jsem se, že nechci být 30 dní bez televize, pracovníci pobočky mi však náhradní modem nemohli poskytnout (neměli ho) a doporučili, abych si stěžovala. Což jsem učinila, firma však týden na stížnost nereaguje.


Produkt

Set Top Box EKT DID7006, CCB8F 10B601F


Požadované řešení

Pokládala bych za slušné, aby mi – jako dlouholetému klientovi O2 – byl urychleně náhradní modem zaslán kurýrem nebo poštou,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 10:13, před 6 lety

V případě reklamace zařízení obecně podnikateli nevzniká ze zákona povinnost poskytnout zařízení náhradní. Podnikatel se ale k tomu může zavázat smluvně. V daném případě je potřeba nahlédnout do všeobecných obchodních podmínek společnosti, jestli se k poskytnutí náhradního zařízení pro případ reklamace zavázala. Jestliže ano, má povinnost náhradní modem spotřebiteli poskytnout. V opačném případě nikoli.

Lhůtu k vyřízení reklamace má podnikatel dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této smlouvy by se považovalo za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel by v takovém případě měl nárok na odstoupení od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2018 14:45, před 6 lety

Dobrý den,

omlouvám se, že prodejna neměla k dispozici náhradní zařízení pro výměnu. Vždy se snažíme, aby mohli naši zákazníci při řešení reklamace zařízení službu využívat, avšak může dojít k situacím, kdy není zařízení k zapůjčení na pobočce.

Řešení Vaší stížnosti ověřím s reklamačním oddělením. Prosím, již Vám byl set-top box z reklamace vrácen? Pokud ano, uveďte mi, kdy Vám ho vrátili. Děkuji.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.10.2018 15:48, před 6 lety


Věra Vávrová

Dobrý den,
set-top box mně byl vrácen 24.10. (předpokládané datum vrácení bylo 20.10.) a po několikahodinovém čekání na spojení se mi s pomocí všeho pracovníka podařilo TV zapojit. Takže děkuji. Mrzela mne především špatná informace pracovníka ve stánku na Floře o tom, že pobočka O2 na náměstí I.P. Pavlova funguje i v sobotu, protože jsem špatně pohyblivá, což ten mládenec dobře viděl a zbytečná cesta mne opravdu obtěžovala.
Vávrová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2018 16:37, před 6 lety

Dobrý den,

děkuji mockrát za informaci. Nyní jsem předal na naše oddělení reklamací a stížností podnět ke kompenzaci. S výsledkem Vás budou kontaktovat již přímo specialisté a to nejpozději do měsíce (standardně to bývá otázka několika dní).

Ještě jednou se za způsobené komplikace omlouvám.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 08:53, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 09:04, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.