Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V dubnu 2018 mně pobočka O2 na Floře vyměnila modem, který mi za 1 Kč zapůjčuje. Jednu malou poruchu v červnu se podařilo vyřešit. 5.10. večer se objevilo na modemu červené světélko. Telefonicky jsem se to snažila řešit, po mnoha hodinách neúspěšného volání jsem se dověděla, že porucha je v modemu, který je nutno reklamovat. Pobočka na Floře však nefunguje, mládenec u stánku O2 vedle zavřené pobočky mi sdělil, že nejbližší pobočka je na I.P.Pavlova. Na můj výslovný dotaz, je-li tato pobočka v sobotu otevřena, mne ujistil, že ano. Avšak nebyla. Jela jsem tedy do pobočky v Paladiu (je mi 90 a půl roku a cestování po Praze pro mne není snadné). V pobočce v Paladiu mi modem odebrali s tím, že ho pošlou k opravě. Bránila jsem se, že nechci být 30 dní bez televize, pracovníci pobočky mi však náhradní modem nemohli poskytnout (neměli ho) a doporučili, abych si stěžovala. Což jsem učinila, firma však týden na stížnost nereaguje.
Set Top Box EKT DID7006, CCB8F 10B601F
Pokládala bych za slušné, aby mi – jako dlouholetému klientovi O2 – byl urychleně náhradní modem zaslán kurýrem nebo poštou,
|
Tweet |
V případě reklamace zařízení obecně podnikateli nevzniká ze zákona povinnost poskytnout zařízení náhradní. Podnikatel se ale k tomu může zavázat smluvně. V daném případě je potřeba nahlédnout do všeobecných obchodních podmínek společnosti, jestli se k poskytnutí náhradního zařízení pro případ reklamace zavázala. Jestliže ano, má povinnost náhradní modem spotřebiteli poskytnout. V opačném případě nikoli.
Lhůtu k vyřízení reklamace má podnikatel dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této smlouvy by se považovalo za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel by v takovém případě měl nárok na odstoupení od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouvám se, že prodejna neměla k dispozici náhradní zařízení pro výměnu. Vždy se snažíme, aby mohli naši zákazníci při řešení reklamace zařízení službu využívat, avšak může dojít k situacím, kdy není zařízení k zapůjčení na pobočce.
Řešení Vaší stížnosti ověřím s reklamačním oddělením. Prosím, již Vám byl set-top box z reklamace vrácen? Pokud ano, uveďte mi, kdy Vám ho vrátili. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
set-top box mně byl vrácen 24.10. (předpokládané datum vrácení bylo 20.10.) a po několikahodinovém čekání na spojení se mi s pomocí všeho pracovníka podařilo TV zapojit. Takže děkuji. Mrzela mne především špatná informace pracovníka ve stánku na Floře o tom, že pobočka O2 na náměstí I.P. Pavlova funguje i v sobotu, protože jsem špatně pohyblivá, což ten mládenec dobře viděl a zbytečná cesta mne opravdu obtěžovala.
Vávrová
Dobrý den,
děkuji mockrát za informaci. Nyní jsem předal na naše oddělení reklamací a stížností podnět ke kompenzaci. S výsledkem Vás budou kontaktovat již přímo specialisté a to nejpozději do měsíce (standardně to bývá otázka několika dní).
Ještě jednou se za způsobené komplikace omlouvám.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.