Společnost


Uber Czech Republic Technology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27017Řidič přijel na místo vyzvednutí, ale odjel mi před nosem a nereagoval na telefonické kontaktování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2018, před 6 lety

Kateřina Šafaříková

Znění stížnosti

Dne 13.10.2018 v 00:00 jsem si objednala první jízdu, řidič to po několika minutách zrušil, aplikace mi přidělala UBER select a Řidič byl Tomáš, Kia ceed SPZ 2SJ 8323. Přijel na místo vyzvednutí, kde jsem čekala já, ale než jsem k němu došla, on se sebral a odjel. Okamžitě jsem ho zkusila kontaktovat přes aplikaci, kde měl uvedené číslo, bohužel mi telefon nezvedl, ani neodpověděl na zprávu s dotazem “proč jste odjel, na stala n místě!”
A nejvíc mě dorazilo, že jste mi ještě strhli peníze za ZRUŠENÍ jízdy!!

Žádám aby byl tento řidič řádně sankciován!


Požadované řešení

Žádám aby řidič byl řádně sankciován. Pokutou nebo zákazem řízení pro UBER, protože tohle je nehoráznost!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 12:02, před 6 lety

Na webových stránkách společnosti je uvedeno: "Cestujícím, kteří do 2 minut od řidičova příjezdu nedorazí na místo vyzvednutí, můžeme naúčtovat poplatek za nepřítomnost. Pokud si myslíš, že ti byl storno poplatek naúčtován neprávem, přejdi do části Jízdy a přezkoumání jízdného > Byl mi naúčtován storno poplatek. Rádi to prověříme a případně provedeme změny."

Pokud byl storno poplatek naúčtován neoprávněně, bude tedy vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že mu byl naúčtován neoprávněně poplatek. Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 23:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.