Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#27018Stržení poplatku za produkt JUMBO - blokace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2018, před 6 lety

Rudolf Zamazal

Znění stížnosti

Přišlo oznámení a vyhrožování že je v mobilu 13
virů !!! a pokud nezakoupím JUMBO bude telefon zablokován!!
Něšel telefon vůbec používat,bylo nutné telefonovat,ale z tohoto důvodu ,jsem se rozhodla odeslat zpoplatněnou zprávu.
Toto je neseriozní a myslím si i za hranou zákona!! takto vyhrožovat a požadovat peníze za tento produkt.
Proto žádám o navrácení částky 4 x 99,-Kč ( z důvodu jaký jsem měla strach o telefon!!) Nemíním někonu koho neznám zasílat Moje číslo účtu!! Jak mám pokračovat?
Děkuji.


Produkt

bezdůvodné zablokování telefonu - vyhrožování že zablokují telefon!!


Požadované řešení

vrácení částky - možnost zrušení takovýchto nekalých praktik!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 11:23, před 6 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.