Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Chtěl bych Vás požádat o radu ohledně be2 seznamky. založil jsem u nich účet a poplatek za VIP account a uhradil jsme poprvé z moji osobní karty cca 150 kc. Obnovovat jsem VIP nechtěl. Nicméně jsem dnes zjistil, že mi z karty chteli odečíst přibližně 2500 Kč,- bez mojí autorizace a souhlasu. V podmínkách je bohužel uvedeno že se musí dát výpověď VIP minimálně 14 dní . Na internetu jsem našel spoustu stížnosti na tuto firmu a nevím, jak dále postupovat. Můžete mi prosím poradit?
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 185.188.103.138 be2 S.à.r.l. / www.be2.cz Referenční číslo: CZ-2018-09-14-176962987-BE2-DN (uveďte prosím při platbě) 11.10.2018
zrusit tuto službu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 176962987
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 14/08/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude opětovně prodloužené po zaplacení již probíhajícího období, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě již otevřené pohledávky, nevzniknou.
Další informace ohledem pohledávky/ dluhu Vám můžeme poskytnout na:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám za pochopení.
Musim teda zaplatit ? Musim podat vypoved písemne ? Mate prosím nějaký vzor pro výpověd?
ID: 176962987
Dobrý den.
Z naší strany už členství nebude opětovně prodloužené po zaplacení již probíhajícího období, není již nevyhnutné zasílat výpověď.
Členský poplatek třeba je zaplatit podle pokynů v zaslané upomínce.
Děkujeme.
prosím o odstoupení od smlouvy
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku je možné pouze do 14 dní ode dne uzavření smlouvy o poskytování služeb.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 176962987
Dobrý den.
Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 14.08.2018.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.