Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27024Podvod od společnosti O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2018, před 6 lety

David Cuprák

Znění stížnosti

Při podepsání smlouvy o poskytování služeb s tím že jsem si vzal mobilní telefon, tak jsem složil 2000 Kč s tím že mi je vrátí po čtyřech měsících,do teďka mi nic nevrátili ( doklady o zaplacení mám)a navíc je vymáhají po mě přes M.B.A. FINANCE s.r.o.
Nevím jak se mám proti tomuto podvodu bránit......
Můžete mi pomoci?


Požadované řešení

Chci aby mi těch 2000 Kč vrátili
a né že je znova po mě vymáhají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 10:28, před 6 lety

Pokud spotřebitel zaplatil jistotu u mobilních služeb, budou rozhodné konkrétní dohodnuté smluvní podmínky pro její vrácení. Takto dohodnuté podmínky jsou závazné pro obě strany smluvního vztahu.

Pokud spotřebitel s vyúčtovaným poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2018 08:12, před 6 lety

Hezký den,
úhradu vaši zálohy a její vrácení ráda prověřím, požádám však o doplnění telefonního čísla a rodného čísla pro ověření a možnost dohledání služby.
Děkuji a jsem s pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2018 11:52, před 6 lety


David Cuprák

Dobrý den,
budu moc rád když se tahle situace vyřeší kladně pro obě strany.
Tady je moje rodné číslo: 851107/5441
Tel.čislo O2 síť: 728 050 605

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2018 13:36, před 6 lety

Hezký den,

děkuji za doplnění konkrétních údajů.
V systémech jsem dohledala, že vámi složená záloha ve výši 2000 Kč byla použita na úhradu části doplatku zvýhodněné ceny telefonu, který jste od nás získal při pořízení služby. Vzhledem k předčasnému zrušení služeb před vypršením závazku tak došlo k doúčtování ceny telefonu.

Nyní tak z této částky stále zbývá uhradit 2000 Kč, které lze zaplatit pod VS 2018104251 na účet 000027-4908440207/0100.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2018 20:54, před 6 lety


David Cuprák

Tak proč jste mě ohledně nedoplatku nekontaktovali dříve?
Místo toho jste to předali vymahačske společnosti M.B.A. FINANCE!
Tak buďte tak laskaví a stáhněte to vymáhání jinak to dám na sociální sítě a do médií!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2018 08:31, před 6 lety

Spotřebitel nám zaslal doplnění stížnosti:

Společnost O2 se mnou předčasně ukončila smlouvu o poskytování služeb, bez jakéhokoliv udání důvodu, a já mám platit nedostatek ve výši 2000 Kč.
Nedoplatek jsem odmítl zaplatit!
A oni to předali rovnou firmě na vymáhání,
tím se nedoplatek zvýšil o další 2000 Kč.

Je toto vůbec možné?! když Společnost O2 semnou předčasně ukončila smlouvu o poskytování služeb?!

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.11.2018 14:14, před 6 lety

Hezký den,

vaše služby byly ukončené z důvodu neplacení vyúčtování, i v tomto případě pak dochází při aktivní závazku k vystavení smluvní pokuty a k doplatku zvýhodněného telefonu za předčasné ukončení smlouvy.

Na nezaplacení faktur jsme vás opakovaně upozorňovali v několika krocích, které předcházely předání vymáhání inkasní agentuře.

Ohledně nezaplacení zbývající části 2000 Kč za doúčtování kupní ceny zařízení ve výši vyčerpané slevy z důvodu porušení podmínek akce HW BONUS jsme vás informovali také dopisem dne 11.9.2018, podnikli jsme tak všechny možné kroky, abychom vás na nezaplacené pohledávky upozornili.

Pro získání podrobností k aktuálnímu vymáhání se můžete obrátit přímo na platební oddělení emailem na pohledavky.podnety@o2.cz.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.11.2018 15:59, před 6 lety


David Cuprák

Dobrý den,
Všechny vyúčtování mám zaplacené.
A ohledně nezaplacení zbývající části 2000 Kč za doúčtování kupní ceny zařízení , mi žádný dopis nepřišel, tudiš nevím kde jste dopis poslali když mám nahlášenou korespondenční adresu do Prahy.
Jestli jste dopis poslali na adresu trvalého bydliště, tak o tom nevím. Korespondenční adresu jsem hlásil telefonicky i e-mailem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2018 16:20, před 6 lety

Hezký den,
písemná upomínka je primárně doručována na trvalou adresu, pokud na ni není reflektováno, pak může být použita i další adresa, která je vedena v systémech.
Na vzniklý nedoplatek jsem vás rovněž upozornila také 19.10.2018 při naši prvotní komunikaci.
Poprosím vás, abyste se ohledně dalšího řešení vaši dlužní částky obrátil přímo na platební oddělení emailem na pohledavky.podnety@o2.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.11.2018 19:55, před 6 lety


David Cuprák

Dobrý den,
Na korespondenční adresu mi nic od O2 nepřišlo.
Kdybych o něčem věděl tak bych to určitě nějak řešil ale nic jsem nevěděl a ani dopis mi nepřišel. Jediný dopis který mi přišel byl od M.B.A. FINANCE, s tím že mám dluh 2000 Kč a k tomu si naúčtovali dalších 2044 Kč.

Zrušte vymazání a já se ozvu na email pohledavky.podnety@o2.cz.
Jinak to budu řešit s telekomunikačním úřadem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2018 13:17, před 6 lety

Hezký den,
je mi líto, ale jelikož z naši strany nedošlo k pochybení v rámci vystavení doplatku ceny zvýhodněného telefonu a jeho vymáhání, nemám možnost vašemu požadavku na zrušení vymáhání vyhovět.

Nicméně vaše podání jsem předala k opětovnému prošetření našim specialistům, kteří vám zašlou oficiální vyjádření.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.11.2018 15:57, před 6 lety


David Cuprák

Dobrý den,
Já jsem schopen zaplatit nedostatek 2000 Kč zvýhodněný telefon,ale dalších 2044 Kč které si naúčtovali v M.B.A. FINANCE už né.
Nemám ministerský plat.....taky musím z něčeho žít..... Ať je zaplatí společnost O2 oni si jejich služby objednali, né já....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2018 07:58, před 6 lety

Hezký den,
administrativní náklady spojené s vymáháním jsou účtované dle platných podmínek služeb. Oficiální vyjádření jste obdržel také od specialistů z oddělení reklamací a stížností, tudíž veškeré informace vám z naši strany už byly poskytnuté.
Pokud si přejte vymáhání dále řešit, obraťte se, prosím, na platební oddělení emailem na pohledavky.podnety@o2.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.11.2018 16:36, před 6 lety


David Cuprák

Dobrý den,
Už nemám na Vás nervy....
Vidím že nic nevyřeším.....
Nejste schopni zrušit vymazání, i když to jde....a vím to Já ale i Vy....
Jen se vám nechce!

Budu to řešit s telekomunikačním úřadem......

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2018 16:49, před 6 lety

Hezký den,
z naši strany jsme vám poskytli veškeré informace, pokud se rozhodnete celou záležitost řešit prostřednictvím ČTÚ, tu možnost máte.
Stále platí, že se ohledně podrobnějších informací ohledně vymáhání můžete obrátit na platební oddělení emailem na pohledavky.podnety@o2.cz.
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.11.2018 00:44, před 6 lety


David Cuprák

Hodnocení: