Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
2.10. jsem byl na pobočce v Avion shopping parku Ostrava kde mi Váš zaměstnanec Pavel nabízel k prodloužení tarifu telefon za 1Kč. Několikrát jsem mu opakoval že jej nepotřebuji, nakonec mě přesvědčil se slovy: Vždyť o co jde, stojí Vás jenom 1Kč a hodnotu má 4000Kč, když ho nevyužijete nebo někomu nedáte, tak ho můžete prodat, nestojí Vás to nic navíc. Zdůvodňoval to slovy že už jsem u T-Mobile dlouho a že je to prostě takový bonus. Po pár dnech jsem zjistil že sice mám telefon za 1Kč, ale k tomu aktivovaný tarif za 2x vyšší cenu než jsem chtěl, o tom ale nepadlo ani slovo a v žádném případě jsem takový tarif nechtěl. Když jsem byl dnes na té samé pobočce, daný zaměstnanec měl volno a kolegyně mi řekla že je jí to líto, že asi došlo k nějakému nedorozumění a že mám 2 možnosti, buď 2 roky platit paušál který jsem nechtěl a ani ho nevyužiju, nebo ho zrušit ale telefon musím doplatit. Připadá mi to jako maximálně neseriózní jednání, kdy se zaměstnanec snaží tak moc za každou cenu něco podepsat, že lže zákazníkům a po podpisu smlouvy už vlastně člověk zjistí že to musí zaplatit tak jako tak.
Telefon Motorola
Zboží již vrátit nemůžu, jelikož je rozbalené a člen rodiny ho používá. Přivítal bych vrátit část peněz, anebo slevu na služby kterých od Vás využíváme mnoho.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.