Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 25.9.18 nám byla společností PPL doručována zásilka č. 40770039858. Problém byl v tom, že společnost absolutně nedala dopředu vědět, kdy bude zásilka doručována - žádná sms, žádný telefonát. Doma jsme přesto byli. Když pan řidič přijel, nebyli jsme zrovna v dosahu, abychom mohli slyšet zvonek. Že něco není v pořádku jsme zjistili díky našemu psovi, který se neustále ochomýtal kolem branky. Šli jsme se tedy podívat, a našli jsme tam hozený balíček...?! Není to poprvé, co se takhle doručovatelé od Vaší společnosti zachovali. Takové jednání je naprosto neakceptovatelné. Nemůžete si přece dovolit lidem házet balíky přes plot!
Sankce/postih za neplnění povinností a hrubé zacházení se zásilkami!
|
Tweet |
Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by také mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.