Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27026Nepřípustné chování řidiče/doručovatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2018, před 6 lety

Kateřina Žáčková

Znění stížnosti

Dne 25.9.18 nám byla společností PPL doručována zásilka č. 40770039858. Problém byl v tom, že společnost absolutně nedala dopředu vědět, kdy bude zásilka doručována - žádná sms, žádný telefonát. Doma jsme přesto byli. Když pan řidič přijel, nebyli jsme zrovna v dosahu, abychom mohli slyšet zvonek. Že něco není v pořádku jsme zjistili díky našemu psovi, který se neustále ochomýtal kolem branky. Šli jsme se tedy podívat, a našli jsme tam hozený balíček...?! Není to poprvé, co se takhle doručovatelé od Vaší společnosti zachovali. Takové jednání je naprosto neakceptovatelné. Nemůžete si přece dovolit lidem házet balíky přes plot!


Požadované řešení

Sankce/postih za neplnění povinností a hrubé zacházení se zásilkami!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 09:49, před 6 lety

Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by také mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 23:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.