Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 25.6.2018 jsem si zakoupila letni obuv u spol. CCC Czech, s.r.o.. Po JEDINNEM pouziti se mi postranni pasky u paty zacaly trhat a material na vnitrnich stranach se zacal odirat a osoupavat-neslo to nijak vycistit. Toto jsem 9.7.reklamovala.Vyrizeni reklamace poslali za mesic, ovsem s opravou pouze pasku u paty, k odrenym nartovym paskum se nijak nevyjadrili.Tudiz jsem ji neprevzala jako neopravenou reklamovanou vadu(prodavacky mi rovnou v obchode sdelily, ze mi penize urcite nevrati). Za dalsi mesic-4.9. mi prisly neopravene boty zpet s vyjadrenim: Reklamaci zamitame jako neopravnenou. Poskozeni zpusobeno mechanicky zakaznikem pri uzivani obuvi-pri chuzi okopanim. Domnivam se, ze se jedna o vadu materialu, ale jednodussi bylo to svest na spatnou chuzi. S zadnymi jiny botami tento problem nemam, takze o spatne chuzi nemuze byt rec. Cele leto jsem mela boty v reklamaci a kdyz jsem je opet pouzila v zari, ihned po ceste do prace a zpet bylo patrne, ze pasky u paty, ktere mi opravili, se opet trhaji. Takze je asi budu muset pouzit pristi leto a muzu v maratonu reklamaci pokracovat, jelikoz ted je na letni boty ponekud chladno.
Letni paskova obuv zn.: Jenny Fairy, vel. 36, kod: 2220845540020/LS4102-07
Vraceni penez-ztrata duvery.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.