Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V júni som urobila objednávku v e-shope http://bizuterielevne.cz/ (Prevádzkovateľ: zbozi od vyrobce s.r.o., Chudenická 1059/30, 102 00 Praha 10, Česká republika, IČO: 06650805). Objednávka mi bola potvrdená e-mailom, zaslaným na moju e-mailovú adresu. V ten istý deň som platbu uhradila. Prijatie platby mi bolo potvrdené e-mailom z adresy info@bizuterielevne.cz, v ktorom bolo tiež uvedené, že dodávateľ potvrdil odoslanie tovaru na moju adresu a že predpokladaná doba dodania od oznámenia odoslania je 15 až 45 pracovných dní. Tovar mi do dnešného dňa nebol dodaný napriek mojim viacnásobným výzvam e-mailom na adresy objednavkyzb@seznam.cz a info@bizuterielevne.cz. Obchod na správy nereaguje. Na telefónne číslo sa nedá dovolať. Žiadala som vrátenie peňazí na moje č. účtu, nezareagovali nijako a peniaze nevrátili. Na obchod som preto dňa 12. 10. 2018 podala trestné oznámenie, no zrejme mi to nijako nepomôže.
Brož pro ženy čmelák + POŠTOVNÉ ZDARMA, SLEVA 45% Barva: hnědá 3 Elegantní jednoduché pozlacené naušnice pro ženy, DOPRAVA ZDARMA, 78% SLEVA ! Barva: pozlacená 1
Vrátenie peňazí alebo okamžité doručenie zakúpeného tovaru.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.