Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupila jsem dceři kozačky v půlce října 2013. Po měsíci nošení a to jenom do školky se začal zasekávat zip. Šla jsem je reklamovat. Boty opravily, ale znova do měsíce na té samé botě se začala trhat kožešina. Tak jsem šla znova reklamovat a po dalším měsíci byla reklamace neuznána, že je poškození způsobeno mechanicky a to je ještě dcera střídala s dalšími kozačkami. Vždy mě v prodejně ubezpečovali, že reklamace bude vyřízena dříve než do měsíce a že mi pošlou email nikdy se tak nestalo. Jinak byly prodavačky ochotné v prodejně Galerie Fenix Praha 9. Ještě na závěr chci říci, že boty máme pět měsíců, ale z toho byly dva měsíce na reklamaci.
Nelli Blu 22200 4812 0302 číslo účtenky 1646005020178321
Žádám o vrácení peněz. Jsem si jistá, že při výměně zipu u první reklamace byla poškozena kožešina a poté se začala párat.
|
Tweet |
V případě, že není reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, má kupující stejné nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Zároveň může podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
V případě, že prodejce rozpor s kupní smlouvou zamítl, měl by do odůvodnění zamítnutí i stanovit, jak došlo k vadě a nejlépe připojit zprávu o odborném posouzení v souladu s § 616 odst. 4 občanského zákoníku.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Případně, pokud došlo k porušení zákona o ochraně spotřebitele, mají možnost podat podnět České obchodní inspekci.
Hodnocení: