Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#27043Nedoručené dopisy České pojištovny a.s

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 minuty 30 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2018, před 6 lety

Josef Kleiner

Znění stížnosti

Dne 23.8.2018 odeslala Česká pojištovna dopisy s výzvami k platbě pojištění vozidel, poj. sml. č 17675976-17 a č 17692452-10.
Dopisy byly odeslány na adresu Josef Kleiner, Vinohrady 612 41741 Krupka, a Kleiner s.r.o Vinohrady 612, Krupka.
v dopisní schránce u vstupu jsem je nenalezl.
Dne 5.10.2018 jsem obdržel SMS zprávu o výzvě k úhradě dlužných částek z pojistných smluv.
Po telefonickém hovoru s operátorkou České pojištovny jsem provedl úhradu.
V 08/2018 mne vyzvala společnost O2 k úhradě dlužných částek za telefonické služby pro Kleiner Josef a Kleiner s.r.o elektronickou počtou, provedl jsem úhradu, aby mi zůstaly zachovány poskytované služby spol O2.
Žádám Vás o řádné plnění služeb za které jste obdržely úhrady od těchto společností, Děkuji, Kleiner


Požadované řešení

Žádám Vás o řádné plnění služeb za které jste obdržely úhrady od těchto společností, Děkuji, Kleiner


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 09:53, před 6 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.