Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#27045Týden čekání na zapojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2018, před 6 lety

Jaroslav Vacek

Znění stížnosti

Dne 8.10.2018 jsem žádal o zapojeni intranetu a televize.Ten den vše mělo fungovat a je 15.10.a stále nic nefunguje vaši zaměstnanci mi každý den říkají že to vyřeší a zavolaj nic však nesplnili jsme čtyř člena rodina dvě děti ve věku 13 a 17let.Nechapu totální neschopnost vašich zaměstnanců který dělají z lidí pitomce. Dnes ráno jsem opět volal a po 15min.mi pán řekl že to opět zařídí a zavola pokud to dnes bude stejné řeším jinou společnost než je UPC J.Vacek


Produkt

Horizon


Požadované řešení

Celé co po vás chci je aby mi šel internet a televize co mám zaplacené nic víc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 10:42, před 6 lety

Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2018 14:58, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta detailně zabývala. Během šetření bylo zjištěno, že ke dni 6. 10. 2018 byla klientovi na jeho žádost ukončena smlouva (smlouvu vypověděl 6. 9. 2018) a 8. 10. 2018 požadoval nové zapojení původních služeb. Tento požadavek společnost UPC splnila, ale bohužel nefungovaly služby HD-DVR MEDIABOXU INT a DTV, které musely být synchronizovány. Oprava musela nakonec být uskutečněna ručně, a proto trvala delší dobu.

Vzhledem k těmto okolnostem jsme klientovi odúčtovali poměrnou část služeb včetně pronájmu HD HD-DVR MEDIABOXU za období od 8. 10. 2018 do 15. 10. 2018. Platební úprava se projeví v následujícím vyúčtování.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 08:33, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2018 09:22, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.