Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27048Neoprávněné stržení částky z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2018, před 6 lety

Pavel Marhoun

Znění stížnosti

V říjnu 2017 jsem se zaregistroval na seznamce Casual Lounge a objednal si tříměsíční služby. K mému zděšení mi byla stržena částka 7100,-Kč za roční členství. Asi po měsíci jsem se rozhodl od smlouvy odstoupit s tím že uvedenou částku oželím. Postupoval jsem tedy jak je uvedeno na jejich stránkách. Nejdříve jsem se prostřednictví České pošty pokusil podat výpověď faxem, ale tento nešel na uvedenou adresu doručit. Poslal jsem tedy výpověď emailem, ale ani v tomto případě nikdo nereagoval. Na stránkách jsem okamžitě zrušil svůj profil a doufal, že je celá věc uzavřená. K mému zděšení mi byla částka 7100,-Kč dne 13. 10. 2018 opět po roce stržena z mého účtu, ačkoli jsem na to banku upozorňoval, aby pro tuto firmu transakce zablokovala


Požadované řešení

Vrácení částky a zaslání ukončení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 11:50, před 6 lety

Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl (smlouvy byla ze strany spotřebitele zrušena), bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Spotřebitel by se také mohl pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více informací o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 23:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.