Společnost


Raiffeisen stavební spořitelna a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2705Vypoved stavebniho sporeni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2014, před 11 lety

Michaela Jirackova

Znění stížnosti

Dobry den,

tez resim vypoved stavebniho sporeni s vyhodnym urocenim. Smlouva je z roku 2001. V obchodnich podminkach ale neni zadne ustanoveni o vypovedi smlouvy ze strany banky. V zaveru VOP je jen napsano, ze "Zmeny VOP jsou pripustne pouze po predchozim schvaleni MF CR po dohode s CNB. Zmeny nabyvaji ucinnosti zvlastnim pisemnym sdelenim." Pokud vim, zadne sdeleni mi neprislo. Ma tedy sporitelna pravo smlouvu vypovedet?

Dekuji za odpoved Jirackova


Požadované řešení

Rada ohledne podani nesouhlasu s vypovedi. Je nejaka sance na uspech?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 09:07, před 11 lety

V případě výpovědí stavebního spoření se vajádřila Česká národní banka, že se stavební spoření řídí/lo ustanoveními o vkladovém účtu dle Obchodního zákoníku. Zároveň ale poznamenává, že se jedná o ustanovení dispozitivní, tudíž jeho užití mohou strany vyloučit. V některých obchodních podmínkách spořitelny vyloučily možnost dát výpověď. Takové ustanovení obvykle znělo: spořitelna může smlouvu vypovědět POUZE z následujících důvodů ..., atd. V případě zájmu o posouzení, zda byla výpověď podána oprávněně, zašlete prosím obchodní podmínky na dtest@dtest.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2014 09:29, před 11 lety

Společnost se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.