Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Automaticky mi bylo prodlouženo vip členství bez předchozího upozornění. Účet byl zablokován a členství se nedá zrušit. Psal jsem na mejl zakaznickyservis@be2.cz, ale zpráva mi přišla jako nedoručená, takže nevím jakým způsobem mohu zrušit účet. Předem děkuji za radu P. Předem děkuji za radu
Zrušení účtu kordyzdb@seznam.cz
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177412259
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 18/08/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Sice jsem to přehlédl že je to napsáno dole miniaturními písmenky, ale daleko většími písmeny je napsáno že výpověď od smlouvy jde podat mejlem na Váš zákaznický servis. Ten bohužel nefunguje jak je klamavě napsáno ve Vašich smluvních podmínkách. Tímto prostřednictvím Vás proto žádám o výpověď a nechci dále využívat Vašich služeb. Podal jsem již stížnost na evropské spotřebitelské centrum. Samozřejmě že při kladném vyřízení vše stáhnu. Stejně tak u č. O. I. Žádám tímto o výpověď a vymazání všech osobních údajů a zaslání mejlu o zrušení. Případně že vám vznikla škoda, jsem ochoten se domluvit. Předem děkuji kordyzdb@seznam.cz to je můj účet.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 177412259
Dobrý den.
Výpověď je možné v stanovené výpovědní lhůtě zaslat prostřednictvím FAX-u, dopisu či podepsané přílohy emailu.
V případě nejasností spojených s realizací Výpovědi mohou uživatelé kdykoliv kontaktovat naše Zákaznické centrum.
Můžeme Vás ujistit, že z naší strany už členství nebude opětovně prodloužené po zaplacení již probíhajícího období, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě již otevřené pohledávky, nevzniknou.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství a evidenci a proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,
děkujeme Vám.
Děkuji za vyřízení mého ukončení členství. Chtěl bych Vás požádat o zaslání mejlu o ukončení mého členství pod kordyzdb@seznam.cz na tento stejný email a o přidání účtu na který mám zaslat pohledávku. Je víkend tak prosím o mírné zdržení platby, nevím jak banky přeposílají peníze. Platit budu převodem z účtu. O tom že po zrušení účtu nebudu moct využít zaplacené prémiové členství vím. Předem děkuji.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na žádost spotřebitele.
ID: 177412259
Dobrý den.
Pro potvrzení a zasílání informací prímo na Váš e-mail, kontaktujte prosím přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Výpověď jsem zaslal na zákaznický servis i na další vaše emailové kontakty. Přiložím svou výpověď i sem. Jak jsem již psal výše, jsem ochoten zaplatit pohledávku, avšak chci mít jistotu že mi již zkončí členství a nebudou po mě vyžadovány žádné platby. Emajl kterým byl založen účet je kordyzdb@seznam.czByl bych rád kdyby mi konečně přišlo vyrozumění o ukončení členství ať můžu zaplatit pohledávku. Můj emajl je kordyzdb@seznam.cz
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na žádost spotřebitele.
ID: 177412259
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.