Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#27052Nedoručený Balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2018, před 6 lety

Michaela Görglová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Objednala jsem si balík ze zahraničí. Do ČR dorazil 1.10.2018 kdy byl zaevidován u České pošty do přepravy.2.10.2018 se balík dostal do třídícího centra SPU Praha 022. Ještě tentýž den byl balík přepravován k dodací poště, ale na poštu už nedorazil. Do dnešního dne 15.10.2018 se balík doručuje z Malešic na poštu do Uhřiněvsi nebo Kolovrat. Když jsem se po telefonu ptala kde balík je bylo mi řečeno že je v přepravě tudíž mi nemohou zdělit jeho polohu.


Produkt

číslo balíku: LF426140641CN


Požadované řešení

Nejvhodnější řešení je aby mi balík byl doručen co nejdříve. Doručením nemám na mysli, že mi balík opět uložíte na poště a ani mi nedáte vědět, že mi něco přišlo, ale to že mi skutečně balík doručíte na uvedenou adresu na balíku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2018 10:03, před 6 lety

Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené.

Spotřebitel může využít možnosti tzv. jiné reklamace případů nesplnění smlouvy (nedodržení sjednané doby dodání, dodání obyčejné zásilky, porušení dispozic odesílatele nebo adresáta zásilky nebo poštovní poukázky, nesprávné dodání zásilky nedodržení jiných smluvních podmínek).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Proto je nutné se se stížností obrátit přímo na ní.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.