Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Objednala jsem si balík ze zahraničí. Do ČR dorazil 1.10.2018 kdy byl zaevidován u České pošty do přepravy.2.10.2018 se balík dostal do třídícího centra SPU Praha 022. Ještě tentýž den byl balík přepravován k dodací poště, ale na poštu už nedorazil. Do dnešního dne 15.10.2018 se balík doručuje z Malešic na poštu do Uhřiněvsi nebo Kolovrat. Když jsem se po telefonu ptala kde balík je bylo mi řečeno že je v přepravě tudíž mi nemohou zdělit jeho polohu.
číslo balíku: LF426140641CN
Nejvhodnější řešení je aby mi balík byl doručen co nejdříve. Doručením nemám na mysli, že mi balík opět uložíte na poště a ani mi nedáte vědět, že mi něco přišlo, ale to že mi skutečně balík doručíte na uvedenou adresu na balíku.
|
Tweet |
Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené.
Spotřebitel může využít možnosti tzv. jiné reklamace případů nesplnění smlouvy (nedodržení sjednané doby dodání, dodání obyčejné zásilky, porušení dispozic odesílatele nebo adresáta zásilky nebo poštovní poukázky, nesprávné dodání zásilky nedodržení jiných smluvních podmínek).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Proto je nutné se se stížností obrátit přímo na ní.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.