Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, zaregistroval jsem se a zaplatil poplatek u této seznamky. Poté jsem zakázal odesílání platby. Nyní mi přišla poslední upomínka o uhrazení částky 2 527,00 CZK do 18.10.2018. Je to moje chyba, že jsem si nepřečetl podmínky (přestože jsem služby vůbec nevyužíval), ale chtěl bych smazat tento profil a ukončit prémiové členství. Prosím o radu jak vyřešit tento problém popř. co vše musí obsahovat výpovědní dopis,nebo raději e-mail. Heslo od účtu mám asi nesprávné a při požadavku na zapomenuté heslo to napíše,že dokud nezaplatím ,tak se do účtu na seznamce nedostanu.Při kontaktování na uvedené e-maily nikdo nereaguje. děkuji předem za rady
Zrušit nadobro veškeré spojitosti s touhle společností !
Ukončit prémiové členství, smazat profil a potvrzení o tom, že společnost be2 nebude požadovat další platby.Smazání osobních údajů z databáze společnosti
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 170272544
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Vše by mělo být vyřešeno. Jen se čeká na potvrzení od společnosti
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Od společnosti totální ignorace. Musel se sepsat email s ofocenou výpovědí a vše se muselo zaplatit. Bohužel za blbost se platí a dobytek jako je provozovatel takové stránky,z vás vyždíme co se dá. Nebýt banky,už by byl dluh obrovský a bohužel,,pravomocný,,. Zde napsaly nějaký blábol jako odpověď, ale jinak nereagují na zprávy. Uzavírám jen pro to, že už mám od nich klid....
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.