Společnost


KAMENNÝ-KOBEREC.eu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27060Nedokončená práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2018, před 6 lety

Robin Niubo

Znění stížnosti

Dne 2.8. jsme objednali opravu kamenneho koberce u rodineho domu po te co technik zameril vsechny poskozene plochy a zaplatila se zalohova faktura cca 20tisic. Zadani bylo jasne aby se opravilo vse co je ponicene, nebyl stanoven zadny limit ohledne ceny.
Dne 5.9. zapocali s praci, ale behem prace mi sdelili, ze je potreba vice materialu i prace, a vykopali diru pred vchodem na pozemek s tim, ze nemeli odsouhlasenou vicepraci ani material. Neposlali zadne naceneni zminenych vicepraci k originalni fakture, pouze mi sdelili ze to bude asi 10 tisic navic k predesle fakture (cca na 42tis.). Ja jsem s tim nesouhlasil, protoze jestlize nedukladne namerili co vse bude potreba opravit, tak za to nenesu zodpovednost ja, ale technik ktery to meril. Po nekolika tydnech kdy nechteli situaci vubec resit dokud jim neodsouhlasim, ze priplatim k celkove cene faktury jsem se s nimi dohodnul at mi daji pisemne jake presne viceprace je potreba udelat, kolik materialu apod. a at mi pisemne sdeli duvod proc tyto viceprace nebyly namereny a naceneny pri prvotni navsteve technikem. Od 11.9. se snazim dohnat kohokoliv s firmy aby dodali dodatkovou fakturu/naceneni, ale marne. Bud nezvedaji telefony, nebo se vymlouvaji, ze maji hodne prace atd. Tato situace trva jiz mesic a neni mozne se s nimi nijak domluvit, neodpovidaji na zpravy, nezvedaji telefony. Mam tu rozkopanou cast pozemku, zalohu si vzali, ale praci nedodelali a nejspise nechteji ani dodelat.
dekuji


Produkt

oprava kamenneho koberce


Požadované řešení

Jsou dve moznosti reseni:
1. okamzite dodaji pisemne naceneni vicepraci a duvody proc tyto viceprace nebyly v originalni fakture/nabidce/kalkulaci, a vzhledem k tomu, ze viceprace nesdelili pri prvotnim mereni, meli by uvazovat nad slevou. Pote co projednam financovani, tak odsouhlasim a musi tedy praci dodelat co nejdrive, vzhledem k pocasi. Ale nemohu odsouhlasit navyseni ceny dokud neuvidim presnou kalkulaci.
2. vrati zalohu, a uvedou veci do puvodniho stavu - vrati zpet predchozi kamenny koberec a napravi co ponicili behem prace, co nejdrive opet, vzhledem k pocasi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2018 10:24, před 6 lety

V daném případě byla uzavřena spotřebitelem smlouva o dílo v souladu s § 2586 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"), kdy cena byla stanovena odhadem.

Cena určená odhadem je vhodnou variantou, není-li při uzavření smlouvy možné výslednou cenu stanovit pevnou částkou. Takto stanovená cena je sice závazná, ovšem z povahy způsobu určení její výše vyplývá, že nemůže být považována za cenu maximální. Pokud zhotovitel požaduje vyšší částku a oznámí to objednateli včas, může objednatel od smlouvy o dílo odstoupit za podmínky podstatného překročení ceny.

Překročení ceny díla je podstatné, zvýší-li se cena určená odhadem o více než 10 až 20 %. Zvýšení ceny musí zhotovitel objednateli nejen zdůvodnit, ale hlavně oznámit, jakmile potřebu zvýšení ceny zjistí. Objednatel na oznámení o vyšší ceně musí reagovat rychle, jinak podle zákona platí, že s takto zvýšenou cenou souhlasí. Jestliže však zhotovitel neoznámí objednateli bez zbytečného odkladu, že cenu bude nutné podstatným způsobem překročit, a dílo provede, nemá objednatel povinnost rozdíl v ceně zaplatit a může požadavek zhotovitele na vyšší cenu odmítnout jako neoprávněný.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 23:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.