Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
I ja sem se bohuzel nachytal na tuto podvodnou seznamku. Vzhledem k tomu ze sem nasel clanek o teto seznamce na www.super.cz jak je uzasna tak sem se nechal zlakat. Po registraci sem zjistil ze abych se dostal do zprav a do dalsich nabidek tak si musim koupit clenstvi. Bylo tam uvedeno 159kc za rok. Platba pouze kartou. Jelikoz sem v minulosti nemel nikdy problem zaplatit cokoliv kartou tak sem tak v dobre vire ucinil. Nic nenasvedcovalo tomu ze jde o podvod.stranky v cestine. Domena na konci .cz tak sem zaplatil. Neprisla ani potvrzujici sms. Za 2 minuty me prisla z banky sms o provedene platbe. Zjistil sem ze misto 159kc bylo strzeno 8319kc. Volal sem hned do banky o zablokovani presunu penez. Uvidime jak si s tim banka poradi. Dalsi problem asi bude pravidelna obnova castky. Nerad bych za rok resil stejny problem. Poslal sem odsoupeni os smlouvy ale obavam se ze neuspeju. Je moznost se obratit na policii? Podat treba hromadnou zalobu? Dekuji za pripadne rady. S pozdravem Petr
Podvodna seznamka
Vyresit aby byly stranky zablokovany a vraceny vsechny prostredky.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.