Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 21. 8. 2018 jsem zakoupila lístky na koncert U2 do Londýna. Měl to být vysněný dárek pro mého muže k 6. výročí. Na stránkách bylo psané méně než 1% lístků a na vybrané lístky se muselo čekat než se uvolní. Po zaplacení lístků a různých poplatků nám bylo sděleno, že lístky budou doručeny nestandardně těsně před koncertem. Už to se nám nezdálo a nestačili jsme se divit kolik jsme našli negativních recenzí. Odstoupit od smlouvy nebylo možné a čekat zda lístky přijdou a nebudou falešné se nám opravdu nechtělo. Proto jsme chtěli alespoň využít možnosti lístky prodat dál, jak je na stránkách umožněno, ale hned druhý den po zveřejnění nám bylo oznámeno, že se lístky bohužel nepodařilo prodat,tak ať čekáme až přijdou a užijeme si koncert. Je týden před akcí a lístky stále nedorazily. Rezervace letadla a ubytování by nás stála další tisíce, o které by jsme kvůli včas nedoručeným vstupenkám přišli.
Vstupenky na koncert U2, číslo objednávky 17795757
Vrácení celé částky i s poplatky
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.