Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na předv.akci 20.11.2013 v jabl.hotelu Merkur byl zakoupen čistící a úklidový parní systém za 26999,-Kč,k tomu spotřebitelka dostala sadu nádobí a ind.vařič.Celá suma byla ten den zaplacena a zboží převzato.Dne 26.11.jsem poslala doporučeně odstoupení od smlouvy.Dne 18.a 19.12.zboží odesláno jako Balík do ruky na adr.kanceláře.Balíky byly dodány-zjistila jsem na poště.Podnikatel do dnešního dne peníze nevrátil.Dne 17.12.mi osobně sdělil,že je v červených číslech,vyplacení dlužné částky přichází v úvahu až v únoru.V únoru tel.608118820 nebral.Na radu pí Voděrkové z liberecké ČOI jsem podala dopor.Pokus o smír do Jičína i na adr.Husovo nám.6,Lomnice n/P,kterou podnikatel též uvádí.Oba dopisy se vrátily.Dne 3.a 18.3.2014 jsem se p.Rezkovi dovolala na č.608193703,výsledek žádný.Z veřej.části ŽR jsem se dověděla,že 23.12.2013 přerušil provozování živnosti.Kancelář v Jičíně zrušil.Když přijme telefonát,vymluví se,že je zaneprázdněn a položí.Další hovory nebere.Nevím se rady.
Mgr.Holčíková upřednostňuje vrácení celé dlužné sumy najednou.
Nebo je ochotna všechno zboží přijmout zpět.
|
Tweet |
V případě, že je smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, má kupující možnost odstoupit do 14 dnů od uzavření smlouvy bez udání důvodu. Dle § 57 občanského zákoníku je následně prodejce povinný vrátit uhrazené finanční částky do 30 dnů od odstoupení, jinak se ocitá v prodlení.
Spotřebitelka nám sdělila, že celá záležitost je vyřesena. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.
Hodnocení: