Společnost


Rezek Zdeněk

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2707Nevrácené peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2014, před 11 lety

Alena Štolcová

Znění stížnosti

Na předv.akci 20.11.2013 v jabl.hotelu Merkur byl zakoupen čistící a úklidový parní systém za 26999,-Kč,k tomu spotřebitelka dostala sadu nádobí a ind.vařič.Celá suma byla ten den zaplacena a zboží převzato.Dne 26.11.jsem poslala doporučeně odstoupení od smlouvy.Dne 18.a 19.12.zboží odesláno jako Balík do ruky na adr.kanceláře.Balíky byly dodány-zjistila jsem na poště.Podnikatel do dnešního dne peníze nevrátil.Dne 17.12.mi osobně sdělil,že je v červených číslech,vyplacení dlužné částky přichází v úvahu až v únoru.V únoru tel.608118820 nebral.Na radu pí Voděrkové z liberecké ČOI jsem podala dopor.Pokus o smír do Jičína i na adr.Husovo nám.6,Lomnice n/P,kterou podnikatel též uvádí.Oba dopisy se vrátily.Dne 3.a 18.3.2014 jsem se p.Rezkovi dovolala na č.608193703,výsledek žádný.Z veřej.části ŽR jsem se dověděla,že 23.12.2013 přerušil provozování živnosti.Kancelář v Jičíně zrušil.Když přijme telefonát,vymluví se,že je zaneprázdněn a položí.Další hovory nebere.Nevím se rady.


Požadované řešení

Mgr.Holčíková upřednostňuje vrácení celé dlužné sumy najednou.
Nebo je ochotna všechno zboží přijmout zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 16:34, před 11 lety

V případě, že je smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, má kupující možnost odstoupit do 14 dnů od uzavření smlouvy bez udání důvodu. Dle § 57 občanského zákoníku je následně prodejce povinný vrátit uhrazené finanční částky do 30 dnů od odstoupení, jinak se ocitá v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2014 10:56, před 11 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že celá záležitost je vyřesena. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.6.2014 10:57, před 11 lety


Alena Štolcová

Hodnocení: