Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Pred nejakou dobou som pozeral internetové stránky T-mobilu a hladal vhodný paušál. Chcel som volať čo najvýhodnejšie na Slovensko keďže tam mám rodinu. O chvíľu mi volala pani s ponukou. Vraj volania zadarmo jak po ČR tak na Slovensko za 499kč. Ešte som sa jej pýtal či nebude problém s FUP keď budem volať viac na slovenské čísla jak na české a vraj stačí využiť raz za čas volanie v ČR a vynuluje sa to. Tak som to teda zobral a prvá faktúra za celý mesiac bola, velice nečakane, vyššia o volania do zahraničia. Tak som volal na info linku a pani mi vysvetlila čo je roaming jak keby som bol hlupák a opýtala sa ma či som sa náhodou nepomýlil.. či som sa asi nepomýlil že chcem volania na Slovensko a nie z neho.. tak som potom písal ešte mail a pani mi opäť vysvetlila jak funguje roaming.. paráda.. následne keď som im napísal že si asi zle prečítali v čom je problém, že nie žeby som nevedel čo je roaming ale že ma pani oklamala pri vybavovaní paušálu,tak to prenechala kolegovi, ktorý mi napísal že som to podpísal a nič sa nedá robiť.. takže jednanie ktoré by som od spoločnosti ako je T-mobile presne čakal. Požadoval som buď úpravu paušálu, alebo jeho zrušenie. Vraj sa to nedá. Takže tak si vážia zákazníkov. Podpísal si , máš smolu.
Navyše mám len 1 české číslo a to na moju priateľku, ktorá má volanie na mňa zadarmo takže volá skôr ona mne. Takže to čo budem platiť 24 mesiacov , absolútne nevyužijem.
Zrušenie paušálu bez poplatku/pokuty
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.