Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Od 12.10.2018 mi nefunguje pevná linka 466 648 429)nelze volat ani se dovolat) na adrese Fáblovka 404, v důsledku čehož se ke mně nemohou dovolat zákazníci. Patrně vše způsobil technik, který opravoval spojení na DEK stvebniny.
Urgoval jsem opakovaně zprovoznění pevné linky v pondělí 15.10. 2018 ráno přes internetové stránky o2 i přes číslo 800 02 02 02.
Totéž jsem zopakoval v úterý 16.10. 2018.
Výsledek:
Nula, buď jsem hovořil s automatem s tím, že se problém řeší, budu kontaktován do 2 hodin. Po zavolání z o2 se mnou opět mluvil automat a přepojil mne na operátora, který byl nefunkční v důsledku údajného vytížení jinými případy.
Jsem zklamán z o2.
Ing. Jiří Kaláb, CSc.
Nefunkční pevná linka patrně v důsledky prací pracovníka o2 v areálu Fáblovka 404.
Okamžité zprovoznění linky.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
velice se za způsobené potíže a komplikace omlouváme. Ověřovala jsem nahlášenou poruchu a k vyřešení mělo dojít včera v dopoledních hodinách.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: