Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vozidlo zakoupené v AUTO HÉGR V ŠUMPERKU, V LEDNU 2014 SE U AUTA ZAČALA OBJEVOVAT HLÁŠKA ,,ZÁVADA BRZD, SERVIS,,
oD 26. 1. 2014 JE AUTO V SERVISU, AUTO MI JIŽ 5 X PŘEDALI A JÁ PO CCA 1 HOD AUTO DOVEZLA ZPĚT NEBO HO VŮBEC NEPŘEVZALA S TÍM, ŽE AUTO I NADÁLE VYKAZUJE TUTO ZÁVADU...TO TO BYLO ŘEŠENO S ŠKODA AUTO, NÁSLEDOVALO PŘEHRÁNÍ SOFTWARU, PROVEDLA SE VÝMĚNA POSILOVAČE BRZD A SDRUŽENÝCH PŘÍSTROJŮ, ALE ANI TOTO NEVEDLO K ODSTRANĚNÍ REKLAMOVANÉ ZÁVADY. MOMENTÁLNĚ JE AUTO JIŽ 14 DNÍ U VÝROBCE MLADÁ BOLESLAV
MIMO JINÉ TAKÉ DO AUTA ZATÉKALO, ÚDAJNĚ PŘES REPRO V DVEŘICH SPOLUJEZDCE...TOTO ÚDAJNĚ ODSTRANĚNO, ALE ZATÍM JSEM NEMĚLA MOŽNOST SI TOTO OVĚŘIT...
OCTAVIA LIM ACTIVE 63/1.2
PODLE KOMUNIKACE S PRODEJCEM, JE MI VYSVĚTLENO, ŽE NEMÁM NÁROK NA ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY, NEBO VÝMNĚNU ZBOŽÍ.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, má prodejce 30 dní na její vyřízení dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Tato lhůta je i pro odstranění vady. Pokud vada na výrobku přetrvávala i po vyřízení reklamace či uplynutí lhůty pro její vyřízení, měl kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz. Zároveň by byl spotřebitel oprávněn podat podnět České obchodní inspekci.
Společnost ŠKODA AUTO a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Hodnocení: