Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.10 jsme byli ve vaši největší prodejně v Praze.Libil se nám tam králíček ale na výběhu byla napsána karanténa.I přes to jsme si říkali že se zkusíme zeptat protože týden před tím tam byli králíci dva a tak jsme si říkali že nejspíš zapomněli sundat cedulky. Přítel se šel ptát a prodavačka mu řekla že je králíček prodejný a že karantena byla pro jiné zvíře což už nám nesedělo a tak jsme se zeptali na zdravotní stav Králíčka. Slečna byla ještě dotčena jak se vůbec můžeme ptát a řekla nám stroze že nemocné zvíře by jste nikdy neprodavali a bylo by vzadu. Králíčka jsme měli doma 2 dny hned jak jsme ho vezli nezdálo se mi jak je malinký přímo až podvýživeny!!!! Skripal zubama pořad seděl v koutu ,nejedl vůbec!! Nemluvím o jeho stolici,bobky měl u zadečku už když jsme ho odváželi,nedalo mi to a už mi i bylo jasné p co jde . U doktora nám byla potvrzena kokcidioza v rozjetem stadiu !!!! Ještě poslal bobky na rozbor a dal nám okamžitě léky a probiotika . Ani nechci vědět jak dlouho u vas nejedl ale naštěstí po lécích se mu udělalo lip a cely den papa seno vypadá lip a myslím ze mu je lip ..
Bobky už má dobrý ..pan doktor nám řekl ať počítáme s oběma variantami že ne vždy se léčba rozjeteho stadia povede ..příznaky na něm byli vidět už jasně !! Muže mi někdo vysvětlit jak je tohle možné ? Takhle se chováte ke zvířatům ? Necháte je trpět ? Jsme jen šťastný že jsme se stavili a kralická si vzali protože konečně muže být šťastný a bez bolesti,u vas by umřel !!!!!
Zakrslý králík
Byla bych ráda aby byla poskytnuta nějaká sleva nebo úleva na krmivo ,podestylku ,klec a vitaminy ,probiotika
Klec se bude moct vyhodit jelikož kokcidie přežije i savo :-)
Krmivo musíme dávat každou hodinu jiné aby se nedostala do jídla :-)
Podestylku musíme měnit 2x denně a víckrát aby kralicek nesnedl své bobky a nedostal nemoc zpátky :-)
Musíme dávat hodně sena
Platíme doktorovi za léky kvůli tomu že jste to nechali dojít tak daleko
|
Tweet |
Podle § 494 občanského zákoníku má živé zvíře zvláštní význam a hodnotu již jako smysly nadaný živý tvor. Živé zvíře není věcí, ustanovení občanského zákoníku o věcech se na živé zvíře použijí obdobně jen v rozsahu, ve kterém to neodporuje jeho povaze.
Prodávající odpovídá spotřebitelce, že zvíře (obdobně jako jakákoliv věc) nemá při převzetí vady. Pokud zdravotní stav zvířete nesplňoval při prodeji veterinární požadavky, jedná se o vadu. Má-li zvíře vadu, může spotřebitelka žádat nápravu. V úvahu by přicházela přiměřená sleva.
Prodávající má povinnost plnit bez vad. Pokud je jeho plnění vadné, jedná se o porušení smluvní povinnosti a prodávající odpovídá za způsobenou újmu zapříčiněnou porušením smluvní povinnosti. Musela-li spotřebitelka vynaložit náklady na záchranu zvířete, může také žádat náhradu těchto nákladů. Podle § 2970 občanského zákoníku se za účelně vynaložené náklady považují i náklady, které podstatně převyšují cenu zvířete, pokud by je vynaložil rozumný chovatel v postavení poškozeného.
Prodejce zvíře musí předat kupujícímu v bezvadném stavu, tedy zdravé. Zvíře musí být správně přírodopisně označené svým rodovým a druhovým jménem, splňovat veterinární požadavky a jeho prodej musí odpovídat předpisům a mezinárodním úmluvám o obchodu zejména s ohroženými druhy. I při tomto prodeji platí, že zvíře má odpovídat tomu, co obchodník popisuje. Pokud se spotřebitel domnívá, že zdravotní stav zvířete nesplňuje při prodeji veterinární požadavky, může zvážit podání podnětu orgánu dozoru v dané oblasti, tedy Státní veterinární správě, lze využít následujícího odkazu: https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.