Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27085O2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2018, před 6 lety

Markéta Paurová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 2.8. jsem nechala převést své tel. číslo na firmu. Na pobočku v Tachově jsem dorazila se smlouvou kde mi slečna vše podepsala a orazítkovala, že to odešle ke zpracování. Po měsíci mi dorazila faktura která už měla dorazit na firmu. Byla jsem na pobočce znova, že číslo není ještě převedeno. Slečna mi řekla že to pošle znova a fakturu musím uhradit. Fakturu jsem uhradila a po měsíci mi přišla další faktura. Celý proces se opakoval. Včera jsem byla opět na pobočce a slečna mi řekla že to zapomněli poslat a fakturu musím zase zaplatit. Nakonec mi bylo řečeno že mi ty dvě zaplacené faktury nikdy nevrátí protože je moje vina že jsem nedorazila dříve. Zajímalo by mě jak se k této situaci staví O2. Platit za něco co už nevyužívám dva měsíce. Jsem letitý spokojený zákazník který O2 doporučil celé své rodině a doposud jsem z touto společností neměla problém. Ale tohle mi přijde už příliš. Paurová.


Produkt

O2, dva měsíce nepřevedená smlouva.


Požadované řešení

Vrácení dvou faktur.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2018 11:48, před 6 lety

V případě, že je možné pochybení pracovníka prokázat, odpovídá tak společnost za škodu, kterou její zástupce způsobil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2018 17:55, před 6 lety

Pěkný den,
situaci prověříme. Zašlete mi prosím telefonní číslo, kterého se dotaz týká a to v neveřejném údaji.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2018 19:18, před 6 lety


Markéta Paurová

Nevím jak poslat neveřejný údaj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 09:47, před 6 lety

Pokud se jedná o telefonní číslo, které spotřebitelka vložila ke svému účtu, můžeme ho přidat jako referenční údaj, který je neveřejný, za předpokladu, že s tím bude spotřebitelka souhlasit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2018 16:36, před 6 lety


Markéta Paurová

Prosím o zaslání kontaktu, třeba email kam mohu tel. číslo zaslat. Nevím zda jsem uvedla v neveřejném údaji číslo o které se jedná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2018 11:46, před 6 lety

Pěkný den,
informace včetně odkazu na stížnost uvedenou zde nám prosím zašlete pomocí info@o2guru.cz .
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2018 10:42, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2018 10:19, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.