Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nabízené ubytovací služby na stránkách hotelu,neodpovídaly realitě a hlavně ceně- za 750,- KČ/osoba/den a pes 200,- KČ / den
Celkovou částku na 6 dní za dva dospělé a psa, jsme zaplatili 10200,- Kč
Pokoj byl neuklizený,špinavé a již použité povlečení,špinavá koupelna a záchod značně zapáchající,plesnivý sprchový kout s rozbitou baterií a nefunkčním světlem.
Z nábytku trčící šrouby,kde byly původně úchyty.
Navíc potyčky mezi personálem,který si vše vyřizoval v jídelně mezi hosty.
Po konzultaci s personálem a až po 3 dnech doprošování,nám byl pokoj uklizen a jako promiňte nám věnovali lahev vína a na výtku ,že cena neodpovídá nabízeným službám, nám vrátili poplatek za psa.
Nenapadlo nás,podívat se na recenze hotelu,to jsme udělali až poté...a vše nám bylo jasné,je to dlouhotrvající záležitost hotelu.
Rádi bychom,kdyby nám byla vystavena dodatečná sleva na pobyt v hotelu,kde jsme byli v termínu od 7.10.-13.10.2018
|
Tweet |
Spotřebitel může službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi a zároveň požadovat po hotelu náhradu prostřednictvím snížení ceny za ubytování, dle § 2326 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.