Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
JIž 2x mi nebyla doručena na můj mobil č.371584388 od Vaší společnosti zpráva od společnosti PPL, že kurýr přiveze balíček. Při nedoručení zprávy jsem kontaktovala společnost PPL a bylo mi sděleno, že mi systém odeslal zprávu v 8.04 hodin. Mám od Vás dobíjecí kartu na toto číslo, tak to prosím zařiďte,aby mi zprávy chodily. V opačném případě bych velmi nerada musela přejít k jinému poskytovateli služeb. Děkuji. Mgr.A.Šimková
doručovat poslané zprávy
|
Tweet |
Spotřebitelka by mohla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích nefunkční služby u podnikatele reklamovat. Způsob uplatnění reklamace, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.