Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
opětovně jsem několikrát bezvýsledně urgovala reklamaci neodstranitelné vady výrobku Lednice BECO. Navíc jsem stěžovala i na přepravce, který se v rámci odeslání výrobku do servisu DATART sice dostavil v určený termín a čas, ovšem bez prostředku na přemístění lednice do svého vozidla (např. "RUDL"). Ač týden před mou operací kolena jsem byla nucena řidiči pomáhat s naložením výrobku (od prvních uzamykatelných dveří do bytového domu).
Závadu jsem hlásila tlf. 12.10, 2018 a urgovala mj. dne 19.9.2018 na č. tlf. 225 991 000. Opravář po mé urgenci dostavil až dne 20.9.2018 a konstatoval, že servisní zásah není rentabilní a vzhledem k záruce mám žádat výměnu nefunkčního zboží. Zboží bylo předáno přepravní službě TOP TRANS k vyřízení reklamace dne 26.9.2018.
Od této doby se mnou ani na opakované výzvy zástupce fy. DATART (řešil p. Miroslav Růžička)
Dne 14.10.2018 jsem důrazně žádala o vyjádření k reklamaci s tím, že požaduji vrácení úhrady za nefunkční výrobek s neodstranitelnou vadou v záruční lhůtě - opět bez odpovědi.
Pozn. vše mohu doložit emailovou poštou včetně kopií (FA, protokoly).
Děkuji za spolupráci a Vaši pomoc a jsem s pozdravem.
Svatava Olejníková
STATIC kombinovaná chladnička dp 250l BEKO CSA 29023, fa. 4916078322, monážní list opravy č. 211140 (servis BEKO), přepravní list TOPTRANS č. 18701566900
Požaduji vrácení úhrady za nefunkční výrobek s neodstranitelnou vadou v záruční lhůtě a odstoupení od kupní smlouvy ve smyslu Všeobecných obchodních podmínek DATART a reklamačního řádu.
K zabezpečení chodu mé domácnosti a péče o 2 malé nezletilé děti jsem si musela vzít půjčku a dne 8.10.2018 koupit chladničku novou.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.