Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Chcem zrušiť premium účet ale je to komlikované.
Automatické predlžovanie prémiového profilu a automatické strhávanie platby /hneď na 6 mesiace/, zavádzanie, zlá komunikácia, nedostatočné informácie - celé to zaváňa obrovským podvodom.
Napísal som zákazníckemu centru tento mail:Týmto s okamžitou platnosťou, to jest dňa 16.8.2018, požadujem okamžité odstúpenie od uzatvorenej zmluvy a zrušenie Premium členstva aktivované dnešným dňom, to jest 16.8.2018 na 24 týždňov,vrátenie peňazí na môj účet a následné zrušenie celého môjho profilu Jaroslav. V prípade naúčtovania ďalších poplatkov žiadam o ich vrátenie.Ďalej žiadam o následné vymazanie všetkých mojich osobných údajov.
Zároveň Vás žiadam o potvrdenie emailom, že dané zrušenie prebehlo v poriadku a naďalej sa nebudú strhávat financie z môjho účtu a nebude prebiehať žiadne vymáhánie dlhov ktoré by vznikli na základe vašej opozdenej reakcie podľa recenzií, ktoré máte na internete po riadnom ukončení z mojej strany, podľa vašich zmluvných podmienok. Keďže spoločnosť be2 si vyhradzuje 3 dni na samotné reakcie zákazníckeho servisu, aj touto formou chcem spoločnosť informovať, že som jednoznačne a vyslovene podal žiadosť na zrušenie automatického obnovenia členstva v dostatočnom predstihu a akékoľvek predĺženie členstva či stiahnutie peňazí z môjho účtu bude v rozpore s mojou včasnou žiadosťou a proti zmluvným podmienkach.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177046883
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 119,76 EUR ke dni 18.10.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".
Zatiaľ na môj účet neprišla vôbec táto čiastka ako uvadzate.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 177046883
Dobrý den.
Prosíme Vás o trpělivost, převod může ještě nějakou chvíli trvat.
V případě potřeby, obraťte se prosím na náš tým zákaznické podpory na adrese zakaznickyservis@be2.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Peniaze nakoniec prišli podľa dohody späť na môj účet v plnej sume.Prípad je teda uzavretý.