Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.2. 2014 jsem objednával parfém Dior Midnight Poison 100 ml EDP (cena 2102,- + 69,- doprava + 1,- za platbu online předem). Zásilku jsem obdržel během dvou dní. Nicméně parfém nebyl originál, jednak nijak nevoněl a také na lahvičce bylo poznat, že není originální (barva se odlupovala, uzávěr přesně neseděl a na flakonku byly poznat švy - tento parfém přítelkyně několik let užívá, takže originál již doma máme). Ještě týž den přítelkyně psala e-mail, že požadujeme reklamaci, druhý den přišla odpověď, ať postupujeme podle reklamačního řádu, že věc bude vyřízena. Balíček s reklamací jsme odesílali 14.2. (cena dopravy 78,-). Od té doby nedostáváme odpovědi na naše e-maily (celkem 3) a telefon společnosti je vypnutý.
Dior Midnight Poison 100 ml EDP
Vrácení peněz za celou objednávku i poštovného s reklamací, celkem tedy 2249,-.
|
Tweet |
V případě, že není reklamace vyřízena dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele do 30 dnů, považuje se to za podstatné porušení smlouvy, na základě kterého může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek.
Společnost NORMUS s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit. jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, přičemž před podáním žaloby by bylo třeba zaslat tzv. předžalobní výzvu podle §142a občanského soudního řádu. S faktickým vymáháním nároku by však v tomto případě mohly být spojeny obtíže.