Společnost


NORMUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2710Nevyřízená reklamace do 30 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2014, před 11 lety

Emil Čarnoký

Znění stížnosti

Dne 9.2. 2014 jsem objednával parfém Dior Midnight Poison 100 ml EDP (cena 2102,- + 69,- doprava + 1,- za platbu online předem). Zásilku jsem obdržel během dvou dní. Nicméně parfém nebyl originál, jednak nijak nevoněl a také na lahvičce bylo poznat, že není originální (barva se odlupovala, uzávěr přesně neseděl a na flakonku byly poznat švy - tento parfém přítelkyně několik let užívá, takže originál již doma máme). Ještě týž den přítelkyně psala e-mail, že požadujeme reklamaci, druhý den přišla odpověď, ať postupujeme podle reklamačního řádu, že věc bude vyřízena. Balíček s reklamací jsme odesílali 14.2. (cena dopravy 78,-). Od té doby nedostáváme odpovědi na naše e-maily (celkem 3) a telefon společnosti je vypnutý.


Produkt

Dior Midnight Poison 100 ml EDP


Požadované řešení

Vrácení peněz za celou objednávku i poštovného s reklamací, celkem tedy 2249,-.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 08:51, před 11 lety

V případě, že není reklamace vyřízena dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele do 30 dnů, považuje se to za podstatné porušení smlouvy, na základě kterého může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2015 15:44, před 10 lety

Společnost NORMUS s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit. jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, přičemž před podáním žaloby by bylo třeba zaslat tzv. předžalobní výzvu podle §142a občanského soudního řádu. S faktickým vymáháním nároku by však v tomto případě mohly být spojeny obtíže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.