Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.8.2018 přijal obchod objednávku nábytku v ceně 8.260,- Kč pod č. 16216522. Uvedenou částku uhradila úvěrová společnost. Dne 27.9.2018 nám obchod sdělil, že zboží bylo naskladněno. Po té již žádná komunikace ze strany obchodu neproběhla. Až po 2 urgencích z naší strany zavolala arogantní slečna, že nám zboží dodají pouze v jeden den v rozmezí 1 hodiny dopoledne, protože do Prahy je to daleko a jsou tam zácpy a řidič tam odpoledne nechce jezdit. Na náš argument, že zrovna v ten den a v tuto hodinu nemůžeme být doma a na naší nabídku dalších 4 brzkých odpoledních termínů včetně jednoho dne kdy můžeme čekat celý den od rána nám sdělila, že jí to nezajímá a že nás škrtá z přepravy. Od tě doby na naše každodení výzvy ohledně dodání zboží obchod nereaguje.
Obývací stěna VIGO 10 (šedá)
Požadujeme ze strany obchodu slušnou a pružnou komunikaci a dohodu o dodání zboží v rozumném termínu, který vyhovuje oběma stranám.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
U zboží, které si zákazník objednal uvádíme na stránkách eshopu dobu dodání 2-5 týdnů, při čemž v obchodních podmínkách je uvedeno, že doba dodání uvedená v popisu produktu je orientační. Bohužel nejsme schopni dodací lhůtu plně garantovat z důvodu, že může buďto dojít ke zpoždění dodání ze strany výrobce nebo v případě nahromadění velkého množství objednávek není možné zboží rozeslat hned po naskladnění a může dojít k prodlevě 1-2 týdny než se podaří všechno zboží rozvést.
Zákazník si objednal nábytkovou sestavu, která je tvořena 3 kusy nadrozměrných krabic o váze převyšující limit 30 kg, které nelze zasílat standardní přepravní službou. Tyto produkty proto přepravujeme k zákazníkům vlastní dopravou a přepravu zajišťujeme po celé České republice. Bohužel není v našich silách zavážet různé lokality celé České republiky více než 1x týdně. Rozvozy zboží se snažíme plánovat 2-3 dny před datem dodání a v naplánované trase je vždy 10-15 zákazníků a ne vždy je možné změnit trasu podle přání zákazníka, protože na zboží čekají i další zákazníci.
V tomto případě jsme zákazníka zařadili do rozvozu zboží v 6tém týdnu od objednání. Je nám líto, že rozvoz zboží vyšel na den, kdy zákazník nemohl. Pokud měl zákazník pocit, že pracovnice linky byla arogantní, pak se velmi omlouváme a budeme se snažit, aby se to již neopakovalo. Zákazníkovi jsme bohužel nebyli schopni vyjít vstříc s požadavkem na dodání zboží v jím konkrétní požadovaný den, protože v daný den již byly naplánovány rozvozy do jiných lokalit, kde čekali na zboží jiní zákazníci. Bohužel jsme nebyli zákazníkovi schopni sdělit několik dní termín dalšího závozu do jeho lokality, protože naplánování rozvozové trasy vyžaduje zkoordinovat požadavky několika zákazníků a ne vždy se podaří sladit termíny všech zákazníků v dané lokalitě.
Abychom zákazníkovi vyšli vstříc, nabídli jsme zákazníkovi dne 17.10., že mu odešleme zboží jako tři nadrozměrné zásilky přepravní službou DPD, aby již nemusel dále čekat. Zákazník s tímto řešením souhlasil a dne 18.10. bylo zboží odesláno.
Je nám líto, že došlo k chybám v komunikaci a zákazník měl pocit, že mu nechceme dodat jeho zboží. Omlouvám se a doufáme, že bude se zakoupeným zbožím spokojen.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji poradcům dTestu. Obchod začal komunikovat a zboží dodal po vzájemné dohodě v rozumném termínu.