Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dne 16. 10. 2018 jsme s přítelem navštívili Kaufland v nákupním centru Area Bory v Plzni. Když jsme konečně vystáli frontu a zaplatila jsem, odchytl mě naprosto cizí chlap, který se nijak nepředstavil a odváděl mě kousek od pokladny k malému stolečku. Zde po mně chtěl ukázat obsah kapes bundy, mikiny a kalhot. V tuto chvíli už dorazil můj přítel, který do teď stál opodál, protože si myslel, že jsem potkala někoho známého. Žádal od muže vysvětlení, kdo vůbec je a poté, zda má vůbec právo na to, prohledávat mé věci. V této chvíli teprve muž ukázal na malou průkazku a začal na mě hrubě útočit, že má právo prohledávat mé osobní věci, protože viděl, jak si údajně odcizenou věc (nevěděl ani jaká věc by to měla být) strkám do kapsy. V tuto chvíli jsem samozřejmě vůbec netušila, jaká práva mám já a celá v šoku jsem po jeho příkazu začala vyndavat kabelku a celý její obsah na malý stoleček před pokladnami, v Kauflandu plném lidí. Muži jsem předložila veškerý nákup, který se v kabelce nacházel i s účtenkami. Protože stále nemohl najít dle něj ukradenou věc (která samozřejmě nebyla), začal mi vyhrožovat, že zavolá policii a vyžádá si kamerové záznamy. Oba s přítelem jsme mu pověděli, že policii samozřejmě zavolat může a na kamerové záznamy se rádi podíváme, protože jsem nic neodcizila. V této chvíli se muž přestal ohánět policií, pouze si zavolal kolegu, který jak jsem pochopila má na starost záznamy z kamer. Než kolega dorazil, donutil mě muž dát mu ještě ke kontrole peněženku, kterou jsem musela před ním otevřít a on si prohlížel její obsah! Když kolega přišel, muž mu sdělil, že jsem odcizila věc a ať mu tedy dohledá záznam od pokladny. Jeho kolega se rozhlédl po stole plném mých osobních věcí a řekl: „Vy vypadáte normálně, tak běžte“. Mezitím opět ke stolu přispěchal muž z ochranky a začal tvrdit, že ta odcizená věc je žlutá. Že jsou to asi kapesníčky, nebo něco takového. Jeho kolega odešel, muž ale stále pokračoval. Začal mi sahat na ruce a prohledávat rukávy, poté na břicho, na kterém jsem měla kapsu od mikiny. Muž chtěl v prohledávání pokračovat, dokonce řekl, že tedy začne prohledávat přítele. Natož mu přítel odpověděl, že takové jednání je velice nepřiměřené a že se nám takový přístup nelíbí a ať tedy zavolá policii, že vše vyřešíme společně. Načež se muž otočil a beze slova odcházel do zázemí ochranky, odkud předtím vyšel jeho kolega. My stále stáli u stolečku a čekali, co se nyní bude dít. Když se ovšem nikdo nevrátil, vrátila jsem svůj obsah do kabelky a opustili jsem krám.
Podotýkám, že se tato velice nepříjemná, trapná a pro mě tedy velice stresující a frustrující situace odehrála před zraky všech přítomných lidí, kteří se pohybovali po Kauflandu, odcházeli od pokladen nebo se nacházeli poblíž stolečku z důvodu nákupu v pekařství nebo uzenářství. Nejen, že jsem před nimi vypadala jako "zlodějka", ještě celý Kaufland viděl obsah mých kapes a mé kabelky.
Ochranka
Omluva a kompenzace vzniklých nepříjemností.
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.