Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 29.7.2018 jsem si u této společnosti objednal ubytování v Praze. Číslo rezervace 2047.549.139.Ubytování jsem přes jejich stránky také zaplatil.Dne 4.9.2018 po příjezdu na místo ubytování našel opuštěný dům,který nejevil známky , že se v domě poskytuje ubytování. Dům nebyl označen ,že se v domě poskytuje ubytování,měl neoznačené zvonky na které nikdo nereagoval.Ubytování mi nebylo poskytnuto. Telefonicky jsem kontaktoval zákaznické centrum.Po 3.hodináh vyjednávání,mi pracovnice zajistila náhradní ubytování. To jsem musel zaplatit. Po návratu z dovolené jsem opět kontaktoval zákaznické centrum, se žádostí o vrácení peněz za neposkytnuté ubytování a přiměřenou kompenzaci za způsobené potíže.Tato situace nastala prokazatelně vinou této firmy, že zprostředkovává služby neseriózním podnikatelům.Po měsíci telefonických hovorů a e-mailové korespondenci, mi navrhli,že mi uhradí rozdíl mezi náhradním ubytováním,které bylo vyšší a cenou původního ubytování.Na to odmítám přistoupit,požaduji vrácení celé částky za neposkytnuté ubytování.Proto se obracím na Vás s žádostí o pomoc.
Jednalo se o ubytování ve vila Průběžná na ulici Průběžná 81,Praha 10.
Vrácení částky 3733,81,- Kč za neposkytnuté ubytování.
|
Tweet |
Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.
Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.
Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.
Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitel obrátil ohledně reklamace poskytnutých služeb na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.