Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, včera nás personál multikina Cinestar Olomouc nepustil na představení s občerstvením mimo kino. Myslíme si, že nás tímto diskriminoval. Má vůbec na to právo?
Mohu si vzít na sál pití zakoupené mimo provozovnu? A co když jsem diabetik a musím pravidelně pít, ale nechci utrácet nekřesťanské peníze na jejich bufetu a pít ty jejich kolové nápoje?!
|
Tweet |
Při koupi vstupenek uzavírá spotřebitel s provozovatelem kina smlouvu, na kterou se vztahují i všeobecné obchodní podmínky (https://www.cinestar.cz/cz/vseobecne-obchodni-podminky). Dle bodu 5.4 těchto podmínek zakoupením běžné vstupenky nebo e-vstupenky zákazník souhlasí s dodržováním Návštěvního a provozního řádu, který je rovněž závazný pro smluvní strany.
Návštěvní řád (https://www.cinestar.cz/cz/navstevni-rad) uvádí, že návštěvníkům multikina není dovoleno vstupovat do prostor multikina s potravinami a nápoji zakoupenými mimo prostory multikina. Spotřebitel je vázán návštěvním řádem multikina.
Je běžné, že se podnikatelé snaží upravit nabídku svých služeb tak, aby umožnili jejich využití o osobám se specifickými potřebami, např. zdravotními nebo dietologickými omezeními. Je však na vůli podnikatele, zda službu specifickým potřebám upraví, neboť není právní předpis, který by provozovateli kina ukládal povinnost umožnit vstup s vlastními potravinami a nápoji.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.