Společnost


CineStar s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27108Nevpuštění na sál s občerstvením zakoupeným mimo provoz multikina

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2018, před 6 lety

Pavel Petrášek

Znění stížnosti

Dobrý den, včera nás personál multikina Cinestar Olomouc nepustil na představení s občerstvením mimo kino. Myslíme si, že nás tímto diskriminoval. Má vůbec na to právo?


Požadované řešení

Mohu si vzít na sál pití zakoupené mimo provozovnu? A co když jsem diabetik a musím pravidelně pít, ale nechci utrácet nekřesťanské peníze na jejich bufetu a pít ty jejich kolové nápoje?!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 19:48, před 6 lety

Při koupi vstupenek uzavírá spotřebitel s provozovatelem kina smlouvu, na kterou se vztahují i všeobecné obchodní podmínky (https://www.cinestar.cz/cz/vseobecne-obchodni-podminky). Dle bodu 5.4 těchto podmínek zakoupením běžné vstupenky nebo e-vstupenky zákazník souhlasí s dodržováním Návštěvního a provozního řádu, který je rovněž závazný pro smluvní strany.

Návštěvní řád (https://www.cinestar.cz/cz/navstevni-rad) uvádí, že návštěvníkům multikina není dovoleno vstupovat do prostor multikina s potravinami a nápoji zakoupenými mimo prostory multikina. Spotřebitel je vázán návštěvním řádem multikina.

Je běžné, že se podnikatelé snaží upravit nabídku svých služeb tak, aby umožnili jejich využití o osobám se specifickými potřebami, např. zdravotními nebo dietologickými omezeními. Je však na vůli podnikatele, zda službu specifickým potřebám upraví, neboť není právní předpis, který by provozovateli kina ukládal povinnost umožnit vstup s vlastními potravinami a nápoji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 23:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.