Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27110Vymáhání pohledávky za VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2018, před 6 lety

Josef Horák

Znění stížnosti

Dobrý den,
jako několik desítek klientů jsem se i já registroval na seznamce Academic Singles s tím, že poplatek 149 Kč jsem zaplatil a považoval věc jako vyřízenou, po nějaké době se mi z účtu strh poplatek za vedení VIP účtu v té době jsem si bohužel transakci nespojil se seznamkou, žádný email nic mi nepřišlo, transakci jsem reklamoval v bance, načež mi banka vystavila novou platební kartu a společnosti Be2 již nemohla strhnout další poplatek, nyní mi přišel vymáhací dopis z firmy Intrum na částku 89,79 Euro
Chtěl jsem si zrušit účet na seznamce, ale bohužel dokud nezaplatím není to možné, ale já s platbou za tyto služby absolutně nesouhlasím, jedná se o nekalé praktiky, uvedení v omyl a podvodné jednání.
Prosím o pomoc v této situaci.
Moc děkuji


Požadované řešení

Žádám o smazání veškerých mých osobních udajů ve společnosti Be2 a seznamce Academic Singles, výmaz uživatelského účtu a storno poplatku za služby které jsem ani nevyužil a nebyl s podmínkami řádně seznámen, jako desítky klientů jak jsem dohledal na internetu i dtestu.
Žádám o závazné stanovisko


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2018 22:44, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2018 15:17, před 6 lety

ID: 163825080


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 12.11.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

........................

Poplatek za Vaše Prémiové členství, platné v datech 13.06.2018 - 13.09.2018, byl k datu: 02.07.2018 neoprávněně stažen zpět na Váš účet.

S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@academic-singles.cz, mějte však prosím na paměti, že evidenci a proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.10.2018 15:53, před 6 lety


Josef Horák

Dobrý den,
s Vaším vyjádřením absolutně nesouhlasím, jedná se o podvodné jednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Žádám Vás o zaslání formuláře k výpovědi uživatelského účtu, aby se mi nestalo, že údaje nebudou kompletní a moji žádost nestornujete.
Dále Vás žádám o zaslání kopie emailů, které jste mi zasílali, protože já od Vás žádné emaily nemám, ani urgence k platbě, potvrzovací email, nic a postup kdy mi přijde obyčejnou poštou dopis (kopie ani ne originál) o vymáhání dlužného poplatku Vám přijde v pořádku? Pošťačka dopis doručit ani nemusela o ničem bych nevěděl, žádný email od Vás nic. Domníváte se, že vaše praktiky jsou v pořádku, když se přes Dtest obrací se stejnou stížností jako já desítky lidí?
Žádám tedy o zaslání formuláře k výpovědi uživatelského účtu na můj email a přesnou emailovou adresu kam žádost zaslat.
Rozhodl jsem se obrátit na TV pořad Černé ovce s podnětem na Vaše praktiky s tím, že jsem ve spojení s dalšími podvedenými klienty, které jste uvedli v tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 08:07, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2018 11:03, před 6 lety

ID: 163825080


Dobrý den.

Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděl Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.

Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.

Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou. Není již potřeba zasílat další výpověď.

Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.

Adresujte prosím budoucí korespondenci přímo externí společnosti.

Potvrzení o realizaci úhrady - uvítací email, který Vám byl odeslaný prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby se dá vyhledat v našem archivu odeslaných emailů a je možné Vám zaslat kopii. Je možné Vám rovněž zaslat kopii upomínek zaslaných na Váš e-mail.

Jelikož tento dokument obsahuje Vaše osobní údaje, ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@academic-singles.cz

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2018 22:27, před 6 lety


Josef Horák

Dobrý den,žádám o zaslání potvrzeni,že můj účet bude smazán a s ním i veškeré osobní údaje. V předchozí zprávě jsem žádal o zaslání kopií emailu s upomínkami k platbě,které jsem v mailu nikdy neobdržel.Nesouhlasím s platbou za služby,které jsem nevyužíval a informovanost o ceně prémiového členství ve VOP považuji za nedostatečné,stejně se k této problematice staví i občanské právo. Žádám tedy smírčí cestou o anulování pohledávky u vymahačské společnosti,protože se jedná o pohledávku nezákonnou, neopodstatněnou a výmaz mého uživatelského účtu.děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2018 10:11, před 6 lety

ID: 163825080


Dobrý den.

Jelikož vyžádaný dokument obsahuje Vaše osobní údaje, ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@academic-singles.cz

Potvrzení o realizaci úhrady - uvítací email, který Vám byl odeslaný prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby se dá vyhledat v našem archivu odeslaných emailů a je možné Vám zaslat kopii. Je možné Vám rovněž zaslat kopii upomínek zaslaných na Váš e-mail - prosíme kontaktujte Zákaznické centrum.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@academic-singles.cz,

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství a evidenci a proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.10.2018 11:47, před 6 lety


Josef Horák

Dobrý den,dlužnou částku jsem firmě Intrum uhradil,nyní prosím o zaslání potvrzení společnost BE2 o přijetí platby a zároveň žádám o vymazání účtu ze seznamky BE2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2018 14:58, před 6 lety

ID: 163825080


Dobrý den.

Pro potvrzení o přijetí platby můžete kontaktovat přímo externí agenturu, jelikož platba byla odeslaná na jejích účet.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@academic-singles.cz,

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství a evidenci a proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2018 18:16, před 6 lety


Josef Horák

Dobrý den, výše je přímo vyjádření od vás že členství již prodlužovat nebudete a údaje smažete,tak jak tomu mám rozumět že požadujete abych zase kontaktoval mailem kvůli zrušení členství,děkuji za vysvětlení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2018 13:51, před 6 lety

ID: 163825080


Dobrý den.

Potvrzeno Vám bylo, že Prémiové členství již nebude prodlouženo a žádne další poplatky za členství již nevzniknou.

Nebylo Vám potvrzeno vymazání osobních údajů, prosíme nasledujte výše zaslané instrukce pro výmaz dat.

"V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@academic-singles.cz".

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své již zaplacené Prémiové členství

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:00, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.11.2018 09:59, před 6 lety


Josef Horák

Ač nerad jsem nakonec opravdu za nesmyslné členství musel zaplatil,se společností nebyla žádná domluva,pořád to samé dokola takže jsem o více jak 2200 Kč lehčí, společnost se mnou komunikovala pouze přes vaše stránky,na osobní maily vůbec nereagovali.jsem velmi zklamán že někdo může takto podnikat a okrádat lidí i potom co je na ně tolik stížností

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 21:27, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.