Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zaregistroval jsem se u společnosti be2, již několikrát mi byly strženy peníze z mého účtu a chtěl bych, aby mi tohle členství bylo zrušeno. Nyní mi přišla upomínka, že mám zaplatit 2527 Kč. To jsem ochotný zaplatit, protože za hloupost se platí, ale chci tuto službu zrušit tak, aby se v dalším zúčtovacím období již znovu neobnovila.
Děkuji
Zrušení premium účtu u be2, nechci, aby se mi znova obnovilo premium, smazání mého profilu (e-mail na který je registrován uvádím v referenci neveřejný údaj.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 163825751
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz,
mějte však prosím na paměti, že evidenci a proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkuji za zrušení prémioveho předplatného.
Ještě jeden dotaz na společnost be2, když podávám výpověď před uplynutím celého období, je ozve zaplatit poměrnou část toho předplatného?
Děkuji za odpověď
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na dotaz spotřebitele reagovat.
ID: 163825751
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jestli Prémiové členství nebylo vypovězeno, bude prodlouženo o celé období (ve Vašem případě na období 3 měsíců) podle informací na platební stránce a potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Dobrý den,
dnes jsem zaslal výpověď. Byla podána prostřednictvím e-mailu a přikládám ji jako přílohu této zprávy, zda takhle stačí?
Děkuji Vám
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na dotaz spotřebitele.
ID: 163825751
Dobrý den.
Můžeme Vás ujistit, že z naší strany už členství nebude opětovně prodloužené po zaplacení již probíhajícího období, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě již otevřené pohledávky, nevzniknou.
Další informace ohledem pohledávky/ dluhu Vám můžeme poskytnout na:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den,
děkuji, profil jsem už i deaktivovsl.
Pěkný den
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.