Společnost


cheep flight logistics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27115Nedodané, již zaplacené zboží z internetového obchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2018, před 6 lety

Milena Řezáčová

Znění stížnosti

24.9.2018 jsem z internetového obchodu objednala zboží v hodnotě 461 CZK s předpokládaným termínem doručení 15.10.2018.
Na můj e-mail přišla obratem zpráva o potvrzení objednávky a s bankovními údaji pro provedení platby. Platbu jsem provedla týž den, 24.9. a společnost informovala zasláním kopie bankovního příkazu jako odpověď na jejich e-mail s jejich potvrzením objednávky.
Ačkoliv v jejich zprávě stojí, že o přijetí platby a odeslání zásilky budou informovat e-mailem, od 24.9. jsem neobdržela žádnou zprávu ( nevyžádanou a spam poštu také kontroluji ). Telefonní číslo uvedené na webu hlásí, že je hlasová schránka přeplněná. 15.10., 16.10. jsem poslala na e-mailové kontakty dotaz, kdy bude zboží dodáno, případně že požaduji vrátit zaplacenou částku, e-maily se nejprve vracely ( kvůli přeplněné schránce ), po opakování zaslání se už nevrátily, nicméně reakce na ně žádná. Na webu mají službu ON-LINE chatu. Několikrát jsem jim psala, když byli "ON-LINE", nicméně i přes několik napsaných dotazů na ně v chatu nereagovali, dotazy tam zůstaly "viset" bez zpětné reakce.


Produkt

Objednávka variabilní symbol 1899003084 z 24.9.2018 - 1 x pánská mikina Jack Daniels, velikost XL, světle šedá s červeným vnitřkem kapuce - číslo výrobku: 327934043452


Požadované řešení

Buď v nejbližším možném termínu - ten jasně specifikovat - dodat požadované zboží nebo vrátit již zaplacenou částku 461,00 CZK.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2018 08:37, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 19:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.