Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
5.2.2014 jsem obdržela balíček(telefon Nokia Lumia 710) 14.2.2014 jsem ho zaslala zpět, se žádostí o výměnu za jiný nebo vrácení peněz. Po několika emailech mi pan sdělil, že nedošlo k odstoupení a že mi peníze nevrátí. V první emailu s vrácením peněz souhlasil, ale pak se začal vymlouvat. Dodnes peníze nedorazily.
Děkuji za pomoc.
Neposílá ani faktury ani český návod ke zboží.
Nokia Lumia 710
Vrátit peníze
|
Tweet |
V tomto případě záleží, jak byl formulován dopis. Pokud zde bylo stanoveno, že se jedná o odstoupení od smlouvy, je prodejce povinný vrátit uhrazené finanční částky. V případě, že výrobek nebyl v souladu se smlouvou a byla žádána výměna nebo vrácení peněz v rámci reklamace, je povinný ji do 30 dnů od uplatnění vyřídit.
V případě, že nejpozději 14tý den od převzetí bylo e-mailem zdůrazněno, že se jedná o odstoupení od smlouvy, je takové jednání platné.
Pan Bc. Lukáš Hudec byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.