Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Odvolávám se tímto proti vymáhaní “udajné” dlužné částky ve výši 88,35 EUR.
Zároveň požaduji navrácení strženého poplatku z 15.5 ve výši 2247 Kč dle smluvních podnímek Academic Singles z 18.7.2018 - dle bodu 8 Výpověď, prodloužení smlouvy a nastavení služeb odstavec: Zastavení služeb – kde je uvedeno, že zákazníkům kteří mají k okamžiku zastavení služeb společnosti Academic Singles zaplacený, ačkoliv ještě doposud nevyčerpaná nárok na služby Academic Singles, bude tento nevyčerpaný nárok na služby vrácen v poměrné výši.
Vzhledem ke skutečenostem že dne 15.5. mi byla bez jakéhokoliv oznamení stržena částka 2247 Kč a premiové členství nebylo obnoveno požaduji navrácení tohoto poplatku na můj učet:
1110302143/0800
Dále se odvolávám na bod 9. Námitky zákazníka a prodlení s platbou kdy se jako o nepodstatné omezení zpoplatnění služby jední v případě že období , kdy zákazník nebude moci využít zpoplatněnou službu, neřekročí dva po sobě následující dny. V mám případě nedošlo k obnovení služby minimalně dvou celých týdnu, pak jsem již přestala profil navštěvovat.
Dale jsem nebyla informvána o změně všeobecných podmínek 18.7.2018, které měly být zákazníkovy písemně sděleny alespoň 6 týdnů před nabytím učinosti a kdy mi příslušelo právo na zvláštní výpověď.
Zároveň prohlašuji že jsem si objednala pouze jen jeden zkušební měsíc za 149,- Kč. a to od 13.4.2018 Po druhé provedené automatické platbě bez jakéhokoliv upozornění mi již nebyl aktivovan náhled/ aktivováno premiové členství a požaduji proto navrácení této částky.
Seznamovací služba
Uplné smazaná mého profilu, ukončení vymáhání částky za období od 13.8.2018 a navrácení neoprávněně stržené částky 2247 z 14.5.2018
|
Tweet |
Jestliže služba byla prodloužena a uhrazena, měla by po dobu trvání členství fungovat. Pokud tomu tak není, může ji spotřebitelka reklamovat s tím, že nefunguje, jak by měla, dle popisu společnosti. Adekvátním způsobem řešení takové reklamace se jeví přiměřená sleva z ceny.
ID: 172676251
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 13/04/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Ano v případě ze postupujete podle zákona a dbate práv spotřebitelů.
Vzhledem k tomu ze jste me řádně neinformovali, o postupu a prováděných platbách dle zákona o spotrebytelich považuji vaši odpověď za nedostatečnou. Zároveň zadám o vysvětlení proč nedošlo k aktivaci služeb po nevyžádané platbě 15.5. Me Prémiové členství nebylo obnoveno, nemáte tedy žádný nárok na provedení dalších plateb naopak dle vašich VOP zadám o navracení poplatku tak jak to je v případě ze služba není aktivní 2 dny po sobě.
Me prémiové členství nemohlo být prodlouženo jelikož je a bylo neaktivní od 15.5. 2018.
Dále zadám i k vyjádření dalších bodu - změny smluvních podmínek. Prokázání se o včasném informováni. Me jako klienta k dalším platbám.
Dekuji
Anna Cudova
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na otázky spotřebitelky.
ID: 172676251
Dobrý den.
Informace o délke a ceně prodlouženého členství je možné najít i na platební stránce ještě před zaplacením prvního období předplatnýho - v příloze.
Podrobné informace jsou uvedené také v uvítacím emailu, který Vám bylo odeslán prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Můžeme potvrdit, že Prémiové členství bylo aktivováno rovněž po datu 15/05/2018.
Poplatek za prodloužené členství je splatný na začátku členského období (předem), a proto byl profil nezaplaceného členství dočasně zablokován dne 13/08/2018.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Pokud jste doposud nebyla z jejich strany kontaktována, stane se tak v průběhu nadcházejících týdnů. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den,
děkuji a žádam o potvrzení- důkaz aktivace profilu po 15.5.2018.
Profil jsem ze zvědavosti navštívila několikrát, k ativiaci Premioveho členství už nedošlo.
Pěkný den
Anna Čudová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na žádost spotřebitelky.
ID: 172676251
Dobrý den.
Dne 13/04/2018 jste si zakopila 1-měsíční Prémiové členství s automatickým obnovením na období 3 měsíců. Z tohto vyplýva, že bylo členství aktivní bez přerušení i po 15/05/2018, protože nebylo vypověděné. Automatické proudloužení proběhlo dne 13/05/2018.
Poplatek za prodloužené členství je splatný na začátku členského období (předem), a proto byl profil nezaplaceného členství dočasně zablokován dne 13/08/2018, kdy došlo k dalšímu prodloužení členství.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Dobrý den,
člentví po 13.5. již prodloužené nebylo.
Nechodili mi již žádné návrhy - nebyl zaktivován náhled. Profil byl neaktivní.
Ráda dám k dispozici svou emailovou adresu, kterou jsem měla jen pro tyto učely. Poslední návrhy od vás mi přišli 12.5.2018 pak už nic - viz. příloha.
Email jsem opět otevřela po obdržení dopisu od společnosti intrum.
Rada předložím i výpis jak a kdy jsem email využívala seznam přihlašení.
Nic jsem po 12.5. nevymazala. To bude možné dokladovat též.
Pěkný den
AČ
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: 172676251
Dobrý den.
Vaše Prémiové členství na Academic singles bylo ke dni 13.05.2018 prodloužené a Váš profil byl po datu 13.05.2018 aktivní a funkční.
V případě jakýchkoliv, i zdánlivých, potíží postačí v dané záležitosti - v zájmu možnosti jejího řešení - kontaktovat Zákaznické centrum Academic singles.
Dobrý den,
Vzhledem ke skutečenostem že dne 15.5. mi byla bez jakéhokoliv oznamení stržena částka 2247 Kč a premiové členství nebylo obnoveno požaduji navrácení tohoto poplatku na můj učet:
1110302143/0800
Dále se odvolávám na bod 9. Námitky zákazníka a prodlení s platbou kdy se jako o nepodstatné omezení zpoplatnění služby jedná v případě že období , kdy zákazník nebude moci využít zpoplatněnou službu, neřekročí dva po sobě následující dny. V mám případě nedošlo k obnovení služby minimalně dvou celých týdnu, pak jsem již přestala profil navštěvovat.
Dale jsem nebyla informvána o změně všeobecných podmínek 18.7.2018, které měly být zákazníkovy písemně sděleny alespoň 6 týdnů před nabytím učinosti a kdy mi příslušelo právo na zvláštní výpověď.
Nekontaktovali jste mě ani se souhlasem zpracováních mých osobních udajů po vstupu platnosti nového zákona o GPDR. Mé členství je tedy neaktivní i z tohoto důvodu!!!
Zároveň prohlašuji že jsem si objednala pouze jen jeden zkušební měsíc za 149,- Kč. a to od 13.4.2018 Po druhé provedené automatické platbě bez jakéhokoliv upozornění mi již nebyl aktivovan náhled/ aktivováno premiové členství a požaduji proto navrácení této částky.
Prosím o vyjadření k jednotlivým bodům odděleně.
Pěkný den
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na jednotlivé body vyjádření spotřebitelky.
ID: 172676251
Dobrý den.
Prodloužení Prémiového členství již bylo vysvětlené. V prípadě dalších dotazů, prosím kontaktujte Zákaznícky servis: zakaznickyservis@academic-singles.cz
V případě jakýchkoliv, i zdánlivých, potíží je nutné v dané záležitosti - v zájmu možnosti jejího řešení - kontaktovat Zákaznické centrum Academic singles. Počas Vašeho členství v období po 13/05/2018 - 13/08/2018 jsme od Vás neobdrželi informace/ stížnost ohledem výpadku nebo technické poruchy.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@academic-singles.cz,
děkujeme Vám.
Prosím o vyjadření dTestu -děkuji
Dobrý den,
Vzhledem ke skutečenostem že dne 15.5. mi byla bez jakéhokoliv oznamení stržena částka 2247 Kč a premiové členství nebylo obnoveno požaduji navrácení tohoto poplatku na můj učet:
1110302143/0800
Dále se odvolávám na bod 9. Námitky zákazníka a prodlení s platbou kdy se jako o nepodstatné omezení zpoplatnění služby jedná v případě že období , kdy zákazník nebude moci využít zpoplatněnou službu, neřekročí dva po sobě následující dny. V mám případě nedošlo k obnovení služby minimalně dvou celých týdnu, pak jsem již přestala profil navštěvovat.
Dale jsem nebyla informvána o změně všeobecných podmínek 18.7.2018, které měly být zákazníkovy písemně sděleny alespoň 6 týdnů před nabytím učinosti a kdy mi příslušelo právo na zvláštní výpověď.
Nekontaktovali jste mě ani se souhlasem zpracováních mých osobních udajů po vstupu platnosti nového zákona o GPDR. Mé členství je tedy neaktivní i z tohoto důvodu!!!
Zároveň prohlašuji že jsem si objednala pouze jen jeden zkušební měsíc za 149,- Kč. a to od 13.4.2018 Po druhé provedené automatické platbě bez jakéhokoliv upozornění mi již nebyl aktivovan náhled/ aktivováno premiové členství a požaduji proto navrácení této částky.
Prosím o vyjadření k jednotlivým bodům odděleně.
Pěkný den
Prosím o vyjadření dTestu -děkuji
Jestliže služba nebyla funkční i přesto, že byla řádně uhrazena, přísluší spotřebitelkce právo službu reklamovat a požadovat po společnosti vrácení peněz za období, kdy nemohla službu využívat.
Změna všeobecných obchodních podmínek je možná za situace, pokud je dodržen předem stanovený postup pro jejich změnu. Jestliže společnost postupuje v rozporu s postupem pro změnu VOP dojednaným formou podmínek, může spotřebitelka namítat, že tato změna je vůči ní neplatná, takže v jejím případě jsou závazné podmínky v původním znění.
Co se týče poskytnutí informace o automatickém prodloužení smlouvy, k tomu uvádíme následující:
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před závaznou registrací. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Pokud by však společnost řádně informovala o prodloužení smlouvy, pak spotřebitelka neuspěje s argumentem, že stránky nenavštěvuje, a služby tím pádem vůbec nevyužívá. Jestliže o členství v seznamce spotřebitelka již nemá zájem, musí své placené členství prokazatelně vypovědět.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 172676251
Dobrý den.
Zkontrolovali jsme stav Vašeho členství. Žádný výpadek Prémiového členství v období 13/05/2018 - 13/08/2018 jsme nezaznamenali.
Počas Vašeho členství v období po 13/05/2018 - 13/08/2018 jsme od Vás rovněž neobdrželi informace/ stížnost ohledem výpadku nebo technické poruchy.
Prosíme Vás o doplnění informací/ důkazu o Vámi udané situaci přímo na naše zákaznícké centrum:
ochrana@academic-singles.cz,
děkujeme Vám.
Ja vím, už jste to psali.....teď se ale měla vyjadřovat externí společnost ne vy. Asi se bojite co by napsali ?
Musite vědět, že vaše chovaní je na hraně zakona nely za ní a spolehate se na naivitu a hloupost lidi. Nebo prostě hřešite na to, že lidé jsou už víceméně zvyklí na slušné chování. Děkuji že jste nás takto upozornili, že je dobré neusnout a dávat si více pozor.
Bez vás bychom mohli být brzo uplně letargičtí :-).
Pěkný den
AČ
ID: 172676251
Dobrý den.
Váš případ posunut externé partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti, jestli si přejete vyjádření z jejích strany,
děkujeme Vám za pochopení.
Hodnocení: