Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na zkušební dobu 1 měsíce jsem zaplatil poplatek. Až po ztržení peněz bankou a následné reklamaci jsem zjistil pokračování na dalšího půl roku.
Váš členský poplatek nebyl uhrazen!
Váš profil byl dočasně zablokovaný. Níže prosím zadejte platební detaily své kreditní karty a realizujte - v zájmu bezodkladného uzavření případu - platbu ve výši 2674 CZK.
V případě, že dlužný poplatek nebude uhrazen, budeme nuceni začít proces vymáhání dluhu. Daná skutečnost může mít přitom negativní dopad na Vaši kredibilitu. V případě dotazů nás prosím kontaktujte na adrese: collections@interdatesa.com
Měl by být zrušen poplatek a vymahačské řízení
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 177360990
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date.
Jo že musím zaplatit dluh a že na mě je vedeno exekuční řízení. Já Vám jen říkám že nic platit nehodlám. A chystám se tím jít na PČR a o soudu. Jelikož nejsem jedinej.
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl. Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 177360990
Dobrý den.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byl informován prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek C-date, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.c-date.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,
děkujeme Vám.
Vůbec jsem nebyl informován o žádném prodloužení. Bez mého vědomí si nesmíte dovolit něco prodlužovat. Zrušíte mi poplatek nebo to potahnem k soudu.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 177360990
Dobrý den.
V příloze aktuálního příspěvku viz prosím Screenshot platebních stránek.
Všeobecné obchodní podmínky, část 6, viz prosím zde: https://www.c-date.cz/info/vseobecne-obchodni-podminky.html.
V zájmu přeposlání Potvrzení o realizaci úhrady prosím kontaktujte Zákaznické centrum na adrese: service@c-date.cz, jelikož toto obsahuje citlivá data, není jej možné zveřenit,
děkujeme Vám.
Vůbec nechápu co mi posíláte. Já se na něco ptal.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 177360990
Dobrý den.
Ke dni 19.10.2018 jste uvedl: ''Vůbec jsem nebyl informován o žádném prodloužení.''.
V rámci komentáře ze dne 22.10.2018 viz, prosím - v návaznosti na komentář ze dne 19.10.2018 - informace, na základě kterých se tak stalo,
děkujeme Vám za pochopení.
Byl jsem informován jen už ohledně vyzvy
k zaplacení, ne ohledně prodloužení balíčku o který jsem nežádal. Rád bych vyjádření dTestu na daný případ. Zdali by mi měl být zrušen dluh a profil.
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Sporné je tedy celé automatické prodloužení členství, a tedy také povinnost spotřebitele hradit poplatek za prodloužení členství.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 177360990
Dobrý den.
K stížnosti, související s oprávněností prodloužení Prémiového členství uživatele, byla vyjádření C-date uvedená již v rámci předešlých komentářů,
velice Vám děkujeme.
Musel jsem zaplatit po Vašich vyhružkách.Takže mi zrušte profil a členství. A to co nevyužiji bych rád aby mi bylo navráceno zpět na můj bank.účet.
¨
Děkuji Pomezný Josef
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 177360990
Dobrý den.
V zájmu řešení vzniklé situace prosím dodržte standardní postup a kontaktujte přímo náš Zákaznický servis na adrese: service@c-date.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: