Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Po registraci a online zakoupení měsíčního premium účtu - za cenu 149 CZK, mi byl v červnu letošního roku zaslán e-mail o automatickém prodloužení členství na 3 měsíce za 2.247,- korun (+ manipulační poplatek 280,- Kč)
O tomto prodloužení a nevýhodném členství jsem nebyla dostatečně informována. Z mé strany nedošlo k žádné takové objednávce a nepotvrdila jsem ji elektronickým ani běžným podpisem.
Vrcholem bylo, že jsem se dočetla o automatickém odebíráním peněz z účtu bez vědomí a souhlasu majitele! (Naštěstí mám tuto možnost zablokovanou, takže do e-mailu přišla pouze dlužná částka a výhrůžka exekuce).
Po několika urgentních e-mailem a po tom, co jsem si přečetla recenze na internetu jsem nakonec jednu kvartální částku uhradila a a současně zaslala výpověď o okamžitém zrušení členství.
Minulý týden jsem však obdržela upomínkový dopis, kde mě upomínají opět o částku cca 90 Eur s termínem zaplacení do 17.10.2018, což jsem samozřejmě neučinila a na uvedenou společnost zaslala doporučeně dopis, že jsem úhradu provedla v červnu současně s výpovědí o zrušení členství.
Vůbec mě nenapadlo, že bych byla neustále upomínána a někdo po mně vyžadoval peníze za nic, poněvadž na portále této společnosti jsem byla max.1x.
Moc Vás prosím o pomoc. Jsem bezradná a nevím, jak se dostatečně bránit.
Předem moc děkuji.
S pozdravem
Zavadilová Eva
Seznamka Academic Singles
- Okamžité zrušení nepotvrzeného prémiového členství
- Smazání profilu na Academic Singles
- Odstranění a vrácení částky 2527,- CZK pokud to bude možné.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@academic-singles.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.