Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27128Zrušení členství a zrušení vymáhání dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2018, před 6 lety

Eva Zavadilová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Po registraci a online zakoupení měsíčního premium účtu - za cenu 149 CZK, mi byl v červnu letošního roku zaslán e-mail o automatickém prodloužení členství na 3 měsíce za 2.247,- korun (+ manipulační poplatek 280,- Kč)

O tomto prodloužení a nevýhodném členství jsem nebyla dostatečně informována. Z mé strany nedošlo k žádné takové objednávce a nepotvrdila jsem ji elektronickým ani běžným podpisem.
Vrcholem bylo, že jsem se dočetla o automatickém odebíráním peněz z účtu bez vědomí a souhlasu majitele! (Naštěstí mám tuto možnost zablokovanou, takže do e-mailu přišla pouze dlužná částka a výhrůžka exekuce).

Po několika urgentních e-mailem a po tom, co jsem si přečetla recenze na internetu jsem nakonec jednu kvartální částku uhradila a a současně zaslala výpověď o okamžitém zrušení členství.

Minulý týden jsem však obdržela upomínkový dopis, kde mě upomínají opět o částku cca 90 Eur s termínem zaplacení do 17.10.2018, což jsem samozřejmě neučinila a na uvedenou společnost zaslala doporučeně dopis, že jsem úhradu provedla v červnu současně s výpovědí o zrušení členství.
Vůbec mě nenapadlo, že bych byla neustále upomínána a někdo po mně vyžadoval peníze za nic, poněvadž na portále této společnosti jsem byla max.1x.

Moc Vás prosím o pomoc. Jsem bezradná a nevím, jak se dostatečně bránit.

Předem moc děkuji.

S pozdravem

Zavadilová Eva


Produkt

Seznamka Academic Singles


Požadované řešení

- Okamžité zrušení nepotvrzeného prémiového členství
- Smazání profilu na Academic Singles
- Odstranění a vrácení částky 2527,- CZK pokud to bude možné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2018 20:51, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2018 14:04, před 6 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@academic-singles.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 14:49, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2018 06:21, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.