Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už při první reklamaci byl problém dohledat smluvního poskytovatele servisu v mém regionu (neúplný seznam kontaktů na webu Fast ČR) a firma FAST ČR neprojevila příliš velkou ochotu mi v tom pomoci. Nakonec jsem to vyřešil medializací. Nyní jsem uplatnil reklamaci na další závadu, místní smluvní technik přijel, reklamaci uznal, ale spotřebič neopravil, neboť musel objednat díl. Od té doby už dávno uplynula 30denní lhůta daná smlouvou o prodloužené záruce. Smluvní poskytovatel servisu se neozývá a ani Fast ČR (jako smluvní strana, se kterou jsem uzavřel smlouvu o prodloužené záruce) neodpovídá na upomínky.
Myčka Philco PDP4
Urychleně opravit vadný spotřebič.
|
Tweet |
Podle soudní judikatury odpovídá prodejce i za pochybení servisu. Povinnost přijmout a vyřídit reklamaci je nerozlučně spjatá s kupní smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a spotřebitelem.
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.