Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#27132Nedostatečné informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2018, před 6 lety

Simona Stilzová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v srpnu 2018 jsem navštívila pobočku společnosti T-mobile za účelem výpovědi smlouvy o tarifu u telefonního čísla 737160618, které již delší dobu nevyužívám a smlouva běžela jen na základě tomu, že u ní dobíhaly splátky za telefon. Smlouva skončila v říjnu 2018. Prodejkyní na pobočce mi bylo sděleno, že se žádná písemná výpověď dělat nemusí, že telefonní číslo bude automaticky po ukončení smlouvy převedeno na kredit. Dále se mě slečna ptala na internet, který také u této společnosti využívám. Internet mám pouze omezený do zásuvky z toho důvodu, že v mém aktuálním místě bydliště není možnost jiného připojení. Slečna zjišťovala možnosti a zjistila, že by dle nějakých map, které kontrolovala v systému, připojení mělo jít. Předala mi simkartu k novému internetu na vyzkoušení se slovy, že pokud bude vše fungovat jak má, mám do 14 dnů přijít, uzavřeme smlouvu a udělá se výpověď na starý internet, kde smlouva již skoro 2 roky běží. Dále mi sdělila, že se jedná pouze o službu, která je na 14 dní na vyzkoušení a nebudu za ní nic platit. Simkarta mi doma nefungovala, tak jsem celou věc nechala být a dál se o to nestarala. Po posledním vyúčtování ze září 2018 jsem zjistila, že mi běží smlouva na internet bez drátů. Vyúčtování jsem tedy zaplatila a zjistila, že mám na tento internet opravdu smlouvu uzavřenou. Poslední třešnička na dortu bylo to, že mi přišla SMS s tím, že mi vypršela smlouva na výše zmíněném telefonním čísle a že se mi číslo přenastavilo na tarif s námi síť nesíť za 199/měsíčně. Jsem u společnosti T-mobile už dlouhá léta a platím měsíčně skoro 5000 za vyúčtování. Jak je možné, že mi je účtováno něco o co jsem vlastně ani zájem neměla a nechtěla jsem sjednat???? Bylo by dobré své pracovníky na pobočkách tedy více proškolit, aby klientům nepodávali špatně informace. Jasně mi bylo sděleno, že telefonní číslo bude AUTOMATICKY předěláno po ukončení smlouvy na kredit a internet bude jen na 14 dní na zkoušku!!! Ani jedno ani druhé se neudálo. Tím, že jsem u Vaši společnosti klientem už dlouhá léta a platím opravdu vysoké částky za vyúčtování, žádám o napravení chyby pracovnice a to tedy o zrušení smlouvy na internet ze srpna 2018 a předělání paušálu na twist kredit. Na obou službách je jasně vidět, že je nevyužívám a ani nebudu. 2x jsem komunikovala s operátory společnosti přes infolinku a poprvé moje stížnost ani předána nebyla dál ke kompetentní osobě. Po druhé mi bylo sděleno, že si mám dojít na pobočku a problém řešit s člověkem nebo manažerem, co tam pracuje. Odmítám již chodit na pobočku, protože po každé, když pobočku navštívím, dostávám od každého jiné informace. Doufám, že mé stížnosti kladně vyhovíte. V opačném případě budu silně nakloněná k tomu zrušit veškeré své produkty u Vás a přejít společně s celou mojí rodinou ke konkurenční společnosti, kde mi už teď nabízejí levnější služby. Pokud budu k tomuto kroku nucena - určitě už služby společnosti T-mobile nikdy nedoporučím ani nevyužiji.

Děkuji.

S úctou

Stilzová Simona


Produkt

ukončení smlouvy tarifu, sjednání internetu


Požadované řešení

zrušení smlouvy tarifu a převedení telefonního čísla na twist, ukončení smlouvy o internetu + navracení plateb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 11:47, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.